کشف ۲۷۰ کيلوگرم موادمخدر شيشه از تريلر

فرمانده انتظامی استان از كشف محموله ۲۷۰ کيلویی ماده روان‌گردان شيشه در عمليات شبانه پليس شهرستان بم خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی  «راه‌آرمان» به نقل از روابط عمومی پلیس، ناصر فرشيد در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان بم هنگام پايش شبانه خودروهای عبوری محور کرمان_زاهدان به […]



فرمانده انتظامی استان از كشف محموله ۲۷۰ کيلویی ماده روان‌گردان شيشه در عمليات شبانه پليس شهرستان بم خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی  «راه‌آرمان» به نقل از روابط عمومی پلیس، ناصر فرشيد در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان بم هنگام پايش شبانه خودروهای عبوری محور کرمان_زاهدان به يک دستگاه تانکر حمل سوخت مشكوک شده و آن را متوقف کردند.
 

وی افزود: در بازرسی دقيق از اين تانکر که از سمت مرزهای شرقی عازم مرکز کشور بود ۲۷۰ كيلوگرم ماده روانگردان شيشه به‌صورت جاساز شده در قسمت‌های مختلف آن کشف و در اين رابطه دو متهم دستگير شدند.
 
 فرمانده انتظامی استان افزود: انجام بازجويی دقيق از متهمان و انجام واکاوی‌های پليسی برای شناسايی ديگر افراد مرتبط با حمل اين محموله ادامه دارد. 

فرشید اذعان کرد: بنا به واکاوی پرونده‌های حوزه مصرف مواد مخدر می‌بينيم که مصرف شيشه و ديگر مواد صنعتی و روانگردان به سبب اخلال شديد در عملکرد مغز، زمينه‌ساز اتفاقات ناگواری از جمله قتل، خودکشی و آسيب‌رساندن فرد معتاد به ديگران در حالاتی غيرعادی است که در اين رابطه يک بار ديگر تاکيد می‌کنيم افراد جامعه و خانواده‌ها به جد مراقب فرزندان خود در زمينه پيشگيری از گرايش به هر نوع مواد مخدر باشند.

انتهای خبر/تاج الدینی 


کشف ۲۷۰ کيلوگرم موادمخدر شيشه از تريلر

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? کشف ۲۷۰ کيلوگرم موادمخدر شيشه از تريلر