کشف ۱۰ تن آرد احتکار‌‌شده در درب‌بهشت

در پی بازدید‌های سرزده رئیس اتاق اصناف جیرفت از واحدهای نانوایی شهر درب‌بهشت حدود ۱۰ تن آرد احتکارشده کشف و ضبط شد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ سعید شریفی‌پور در خصوص کشف آرد احتکار‌شده در شهر درب بهشت گفت: در پی پاسخگویی به مطالبات مردم نجیب شهر درب‌بهشت و گردشگران،  مبنی‌بر بررسی وضعیت […]



در پی بازدید‌های سرزده رئیس اتاق اصناف جیرفت از واحدهای نانوایی شهر درب‌بهشت حدود ۱۰ تن آرد احتکارشده کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان»؛ سعید شریفی‌پور در خصوص کشف آرد احتکار‌شده در شهر درب بهشت گفت: در پی پاسخگویی به مطالبات مردم نجیب شهر درب‌بهشت و گردشگران،  مبنی‌بر بررسی وضعیت نان در این شهر، با همراهی بخشدار ساردوئیه از واحدهای نانوایی بازدید به‌عمل آمد.

 
رئیس اتاق اصناف جیرفت بیان کرد: در جریان بازدید‌های سرزده از واحدهای نانوایی سطح شهر درب‌بهشت، حدود ۱۰ تن آرد یارانه‌ای احتکارشده توسط تیم بازرسی و نظارت کشف و ضبط شد.
 
وی ابراز کرد: آرد‌های یارانه‌ای احتکارشده در برخی انبارها به‌صورت غیرقانونی نگه‌داری می‌شد که بعد از ضبط، پرونده آردهای مکشوفه تحت عنوان قاچاق و عرضه خارج از شبکه به تعزیرات حکومتی تحویل داده شد.
 
سعید شریفی‌پور ضمن تاکید بر برخورد قاطعانه با اخلالگران خاطرنشان کرد: ایجاد اختلال در جریان پخت نان به‌عنوان قوت غالب مردم خط قرمز ماست، اگر نانوایان به درستی و بر اساس اصول، نان را به دست مردم برسانند بدون شک مورد تشویق نیز قرار می‌گیرند اما با هر نوع تخلفی از جمله احتکار با جدیت برخورد می‌کنیم.
 
رئیس اتاق اصناف جیرفت اظهار کرد: پیگیری و پاسخگویی به مطالبات مردمی در اولویت کاری اتاق اصناف قرار دارد و در صورت مشاهده هرگونه احتکار و تخلف از سوی کسبه با متخلفان به‌شدت برخورد خواهد شد‌.
 
منبع: دقیانوس
انتهای خبر/ فلاح


کشف ۱۰ تن آرد احتکار‌‌شده در درب‌بهشت

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? کشف ۱۰ تن آرد احتکار‌‌شده در درب‌بهشت