کشف سلاح و دستگیری ۲ نفر اراذل و اوباش در کرمان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از کشف سلاح و دستگیری دو نفر اراذل و اوباش در کرمان که در فضای مجازی اقدام به قدرت‌نمایی کرده بودند خبر داد. – اخبار استانها – به گزارش نذیر کرمان از کرمان، مهدی بخشی، صبح امروز در جمع خبرنگاران از کشف سلاح و دستگیری دو نفر اراذل […]

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از کشف سلاح و دستگیری دو نفر اراذل و اوباش در کرمان که در فضای مجازی اقدام به قدرت‌نمایی کرده بودند خبر داد.

– اخبار استانها –

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، مهدی بخشی، صبح امروز در جمع خبرنگاران از کشف سلاح و دستگیری دو نفر اراذل و اوباش در شهر کرمان خبر داد و اظهار داشت: در پی گزارشات واصله مبنی بر حمل و نگهداری اسلحه توسط دو تن از اراذل و اوباش که به ویژه در فضای مجازی اقدام به قدرت‌نمایی کرده بودند، دستگیری نامبردگان مورد پیگیری قضائی قرار گرفت.

وی با تقدیر از پلیس اطلاعات کرمان در انجام تحقیقات گسترده و اقدامات فنی، ابراز داشت: خوشبختانه مخفیگاه متهمین شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، عوامل پلیس اطلاعات به محل مورد نظر اعزام شده و آنان را دستگیر کردند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان، گفت: طی بازرسی از مخفیگاه این اراذل و اوباش، تعداد دو قبض سلاح کمری غیر مجاز کشف و متهمین به همراه آلات و ادوات جرم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

وی، تأکید کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز دستگاه قضایی و انتظامی است و به افراد هنجارشکن اجازه عرض‌اندام نخواهیم داد و هر کس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع و قانونی روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/۵۱۱/




کشف سلاح و دستگیری ۲ نفر اراذل و اوباش در کرمان

منبع: تسنــیم
? کشف سلاح و دستگیری ۲ نفر اراذل و اوباش در کرمان