کشف۱۲ دستگاه ماینر غیر مجاز از یک کارگاه در سیرجان | خبر کرمان

کرمان_جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان گفت: ۱۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در عملیات ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان کشف شد. به گزارش نذیر کرمان، مجتبی جهانشاهی نسب، روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیر مجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در […]



کرمان_جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان گفت: ۱۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در عملیات ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان کشف شد.

به گزارش نذیر کرمان، مجتبی جهانشاهی نسب، روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و استفاده غیر مجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در یک کارگاه تولیدی غیر فعال در یکی از نقاط شهر سیرجان، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی پس از بررسی و تأیید صحت اخبار و با هماهنگی قضائی به کارگاه مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی انجام شده از محل ۱۲ دستگاه ماینر غیر مجاز کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این دستگاه‌ها را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر ۶۲۱۶۴۸۲


کشف۱۲ دستگاه ماینر غیر مجاز از یک کارگاه در سیرجان

منبع: مــهر
? کشف۱۲ دستگاه ماینر غیر مجاز از یک کارگاه در سیرجان