کسب مدال المپیک در روئینگ کار خیلی سختی است

فاطمه مجلل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، درباره مراسم بدرقه ملی‌پوشان اعزامی به المپیک پاریس اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان دیدار صمیمانه با المپین‌ها داشتند که این اتفاق جالبی بود که رقم خورد و از کیومرث هاشمی تشکر می‌کنم. البته جای مادر من در مراسم خالی بود و انشاالله بعد موفقیت در […]



فاطمه مجلل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، درباره مراسم بدرقه ملی‌پوشان اعزامی به المپیک پاریس اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان دیدار صمیمانه با المپین‌ها داشتند که این اتفاق جالبی بود که رقم خورد و از کیومرث هاشمی تشکر می‌کنم. البته جای مادر من در مراسم خالی بود و انشاالله بعد موفقیت در پاریس با مادرم جشن میگیرم.

قایقران ۲۱ ساله کشورمان ادامه داد: چند روزی است از اردوی روسیه برگشتیم و شرایط تمرینات خیلی خوب بود و این اردو خیلی به ما کمک کرد. همین تنوع تمرینات باعث می‌شود ما با روحیه بیشتری به کار ادامه دهیم.

المپین قایقرانی تک نفره روئینگ تصریح کرد: با تمام توان در پاریس میجنگم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. قطعا با صد در صد توان پارو میزنم و برای موفقیت تلاش می‌کنم، اما کسب مدال کار خیلی سختی است و من خیلی جا دارم و مهم این است که از عملکردم راضی باشم.

مجلل درباره اینکه آیا می‌تواند رکورد خود را افزایش دهد، گفت: قطعا تلاش می‌کنم تا به این مهم دست پیدا کنم چون همین موضوع هم می‌تواند دستاورد خوبی برای من باشد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اعلام پاداش ورزشکاران روی روحیه آنها پیش از المپیک تاثیر مثبت دارد، اما تمام بچه‌ها لبخندی که مردم بعد از موفیت ما میزنند را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند.

انتهای پیام/

 

 


کسب مدال المپیک در روئینگ کار خیلی سختی است

منبع: بــرنا
? کسب مدال المپیک در روئینگ کار خیلی سختی است