نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی:

کرمان پتانسیل تبدیل شدن به قطب تولید گندم و برگزاری جشنواره بین‌المللی نان را دارد

محمد معتمدی‌زاده، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، در حاشیه دومین جشنواره ملی نان کرمان، بر اهمیت حمایت از تولید نان کامل و توسعه کشت گندم در استان کرمان تاکید کرد.

به گزارش نذیر کرمان: نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، محمد معتمدی‌زاده، در حاشیه دومین جشنواره ملی نان کرمان، بر اهمیت حمایت از تولید نان کامل و توسعه کشت گندم در استان کرمان تاکید کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای این استان در تولید گندم با کیفیت، خواستار برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی نان در کرمان شد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، در بازدید از دومین جشنواره ملی نان کرمان، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان این رویداد، بر اهمیت نان کامل در سبد غذایی ایرانیان تاکید کرد. معتمدی زاده با اشاره به اینکه گندم مهم‌ترین غله مصرفی در کشور است، گفت: “گندم و نان، هویت غذایی ما هستند و باید به کیفیت و تنوع آن‌ها توجه ویژه شود.”

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان کرمان در تولید گندم با کیفیت، به ویژه در منطقه نگار شهرستان بردسیر، گفت: “کرمان با داشتن تاریخی طولانی در کشت گندم و خاک حاصلخیز، پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به قطب تولید گندم و نان کامل در کشور دارد.”

معتمدی‌زاده با تاکید بر لزوم حمایت دولت و نمایندگان مجلس از این طرح، گفت: “ما در مجلس شورای اسلامی، از هیچ کوششی برای حمایت از تولید و مصرف نان کامل دریغ نخواهیم کرد. با حمایت از کشاورزان گندم‌کار و سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های تولید، می‌توانیم کرمان را به قطب تولید نان کامل در کشور تبدیل کنیم.”

با توجه به سخنان نماینده مردم سیرجان و بردسیر، آینده‌ای روشن برای تولید و مصرف نان کامل در استان کرمان متصور است. با حمایت دولت، مجلس و سایر نهادهای مرتبط، می‌توانیم شاهد توسعه کشت گندم باکیفیت و بهبود کیفیت نان مصرفی در کشور باشیم.