کرمان به‌شدت به برق نیاز دارد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، گفت: کرمان به‌شدت به برق نیاز دارد و کمبود برق باعث مشکلات زیادی در شهرک‌های صنعتی کرمان شده است. – اخبار استانها – به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حسین میجانی، صبح امروز در نشست هم‌اندیشی فعالان اقتصادی استان کرمان با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی […]

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، گفت: کرمان به‌شدت به برق نیاز دارد و کمبود برق باعث مشکلات زیادی در شهرک‌های صنعتی کرمان شده است.

– اخبار استانها –

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، حسین میجانی، صبح امروز در نشست هم‌اندیشی فعالان اقتصادی استان کرمان با اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی که با حضور تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان برگزار شد، با بیان اینکه سه هزار کارخانه فعال در شهرک‌های صنعتی استان کرمان وجود دارد، اظهار داشت: کسری و کمبود برق باعث مشکلات زیادی در شهرک‌های صنعتی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان، با اشاره به اینکه ۴ هزار و ۵۰۰ هکتار زمین شهرک صنعتی استان برای احداث نیروگاه خورشیدی در حال ایجاد است و کرمان به‌شدت به برق نیاز دارد، گفت: اراضی قابل واگذاری در استان برای ایجاد صنایع عمومی نداریم و باید این مشکل حل شود.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان نیز در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همه شهدای جبهه مقاومت اظهار داشت: کمیسیون برنامه و بودجه از اثرگذارترین کمیسیون‌های مجلس در حوزه اقتصادی است.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور در جنگ همه جانبه با دشمن قرار دارد، گفت: امروز و در این شرایط، مسئله مهم کشور در حوزه اقتصادی است که باید به آن توجه شود.

استاندار کرمان با بیان اینکه در بودجه سال گذشته بند ع تبصره هشت تصویب شد که شرکت‌ها از آب‌های غیرمتعارف استفاده کنند و این موضوع مشکلات زیادی ایجاد کرده است، افزود: وزارت نیرو با این مصوبه به دنبال این بود که همه چاه‌های آب شرکت‌های بزرگ را پلمب کند و تولید را با مشکل جدی روبه‌رو می‌کرد.

حسین رضایی، فرماندار شهرستان رفسنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه ۵۰ درصد باغات پسته کشور در شهرستان رفسنجان قرار دارد، اظهار داشت: شهرستان رفسنجان رتبه دوم تولید محصولات کشاورزی را دارد.

فرماندار شهرستان رفسنجان با بیان اینکه امسال ۹۰ هزار تن پسته از باغات رفسنجان برداشت شده است، گفت: ۳۳۰ میلیون متر مکعب مصرف آب برای برداشت پسته هزینه شده است.

انتهای پیام/۵۱۱/




کرمان به‌شدت به برق نیاز دارد

منبع: تسنــیم
? کرمان به‌شدت به برق نیاز دارد