کاهش ۸ هزار بشکه‌ ای تولید روزانه نفت کویت | اخبار اصلاحات

به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از میدل ایست نیوز، بر اساس داده های سازمان اوپک، تولید نفت خام کویت در ماه ژوئیه با کاهش روزانه ۸ هزار بشکه در مقایسه با ماه پیش از آن با روزانه ۲.۴۲۳ میلیون بشکه، به روزانه ۲.۴۱۵ میلیون بشکه رسیده است. به گزارش الخلیج آنلاین، در گزارش ماهانه […]


به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از میدل ایست نیوز، بر اساس داده های سازمان اوپک، تولید نفت خام کویت در ماه ژوئیه با کاهش روزانه ۸ هزار بشکه در مقایسه با ماه پیش از آن با روزانه ۲.۴۲۳ میلیون بشکه، به روزانه ۲.۴۱۵ میلیون بشکه رسیده است.

به گزارش الخلیج آنلاین، در گزارش ماهانه سازمان اوپک آمده است: عربستان با صادرات روزانه ۹.۰۱۵ میلیون بشکه نفت، جایگاه اول فهرست کشورهایی که بیشترین صادرات نفت اوپک را داشتند، به خود اختصاص داده است.

بنا بر گزارش مذکور، عراق با ۴.۲۵۱ میلیون بشکه در روز، ایران با میانگین تولید ۳.۲۷۱ میلیون بشکه در روز و امارات با ۲.۹۵۲ میلیون بشکه در روز در جایگاه دوم تا چهارم این فهرست قرار گرفته‌اند.

علاوه بر این تولید نفت لیبی و کونگو در ماه ژوئیه به ترتیب ۱۹ هزار بشکه و ۶ هزار بشکه در روز کاهش یافته است.

به طور کلی، تولید نفت ۸ کشور عضو اوپک در ماه ژوئیه با ۲۶.۷۴۶ میلیون بشکه در روز در مقایسه با ماه پیش از آن با ۲۶.۵۶۲ میلیون بشکه در روز، ۱۸۵ هزار بشکه در روز افزایش یافته است.


کاهش ۸ هزار بشکه‌ ای تولید روزانه نفت کویت

منبع: اصلاحات نیوز
? کاهش ۸ هزار بشکه‌ ای تولید روزانه نفت کویت