چرایی ممنوعیت تردد از پل دوم هلیل جیرفت اعلام شد

فت فتو/کرمان معاون اداره کل راهداری جنوب کرمان گفت: پل دوم هلیل جیرفت به علت تعمیرات فنی موردنیاز در قسمتی از سازه و نیاز به بررسی توسط عوامل راهداری جیرفت به مدت سه ساعت از زیر بار ترافیکی خارج شد. “مجتبی رئیسی” در گفت و گو با فت فتو با اشاره به چرایی ممنوعیت تردد […]

فت فتو/کرمان معاون اداره کل راهداری جنوب کرمان گفت: پل دوم هلیل جیرفت به علت تعمیرات فنی موردنیاز در قسمتی از سازه و نیاز به بررسی توسط عوامل راهداری جیرفت به مدت سه ساعت از زیر بار ترافیکی خارج شد.

“مجتبی رئیسی” در گفت و گو با فت فتو با اشاره به چرایی ممنوعیت تردد در روز جاری (۱۰ مهرماه) از پل دوم هلیل رود جیرفت و مشکل پیش آمده اظهار کرد: این پل در سنوات گذشته احداث شده و صرفا مباحث نگهداری آن در حوزه اداره کل راهداری است.

وی با اشاره به مشکل پیش آمده در یکی از دال های پل دوم هلیل رود افزود: اخیرا مشکل فنی در قسمتی از دال این پل به وجود  آمده که اداره راهداری شهرستان جیرفت در بازدیدهای دوره ای از آن و مشاهده مشکل در اولین فرصت مطلع و صبح امروز جهت ایمن سازی و اصلاح فنی قسمت آسیب دیده اقدامات فنی را شروع کرده و ایمن سازی لازم جهت برقراری تردد انجام شده است.

 رئیسی اظهار کرد: در حال حاضر عبور از پل با رعایت نکات ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی بلامانع است.

انتهای پیام




چرایی ممنوعیت تردد از پل دوم هلیل جیرفت اعلام شد

منبع:ایـسنا
? چرایی ممنوعیت تردد از پل دوم هلیل جیرفت اعلام شد