پیوند ملت‌های مقاومت ناگسستنی است

فرماندار شهرستان بافت گفت: با خون ریخته شده شهید اسماعیل هنیه جبهه مقاومت بیش از هر زمان دیگری به نابودی رژیم صهیونیستی ایمان پیدا کرد. فرهاد آراسته در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ ضمن عرض تسلیت شهادت شهید اسماعیل هنیه و یکی از محافظان وی عنوان کرد: شهادت شهید هنیه در تهران […]



فرماندار شهرستان بافت گفت: با خون ریخته شده شهید اسماعیل هنیه جبهه مقاومت بیش از هر زمان دیگری به نابودی رژیم صهیونیستی ایمان پیدا کرد.

فرهاد آراسته در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان»؛ ضمن عرض تسلیت شهادت شهید اسماعیل هنیه و یکی از محافظان وی عنوان کرد: شهادت شهید هنیه در تهران شهادت حاج‌قاسم در عراق شهادت همه شهدای مقاومت نشان یک پیوند خونی و ناگسستنی است و شهادت آرزوی رهبران مقاومت است.

وی تصریح کرد: برخی از فرمانده هان و رهبران مقاومت پیش‌ازاین نیز به شهادت رسیده‌اند؛ اما راه متوقف نشده و سرنوشت اسرائیل فقط نابودی است و این خون آن را تسریع خواهد کرد.

فرماندار شهرستان بافت گفت: نقاط مهمی از زندگی و دیدگاه‌های او را در مورد مقاومت فلسطین به تصویر کشیده شده، او یکی از شخصیت‌های مهم در جبهه مقاومت است که با ایستادگی و خداباوری، نقش مهمی در حمایت از مردم فلسطین ایفا می‌کرد.

فرهاد آراسته افزود: شهادت اسماعیل هنیه که با تلاش‌هایش به‌عنوان یک استاد مقاومت معرفی شده، پیام نابودی قطعی رژیم جنایت‌کار صهیونیستی را به دنیا منتقل می‌کند .

وی اظهار داشت: ترور شهید اسماعیل هنیه، به‌عنوان یکی از شهدای بزرگ جبهه مقاومت، نشان از پیوند ملت‌های ایران و فلسطین در مبارزهٔ مشترک برای آزادی و عدالت دارد و این جبهه با خون ریخته‌شدهٔ اسماعیل هنیه، بیش از هر زمان دیگری، به ارادهٔ مردم ایران و فلسطین برای مقاومت و پیروزی ایمان پیدا کرده است.

فرماندار شهرستان بافت عنوان کرد: شهادت اسماعیل هنیه، رئیس‌دفتر سیاسی حرکت مقاومت اسلامی حماس، یک ضربه در مسیر پیروزی ملت فلسطین بود؛ ولی این جنایت ملت فلسطین را از تداوم مسیر پیروزی باز نمی‌دارد

فرماندار شهرستان بافت تصریح کرد: ما نیز در حزن و سوگواری با مردم صبور فلسطین و جنبش‌های مقاومت فلسطین همدردیم؛ خداوند شهید هنیه را بیامرزد و به برادران و هم‌مسیرانش عزم و اراده ادامه مسیر شهادت تا زمان تحقق پیروزی فلسطین را بدهد.

انتهای خبر/بارانی


پیوند ملت‌های مقاومت ناگسستنی است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? پیوند ملت‌های مقاومت ناگسستنی است