پیش بینی اول هفته ای داغ برای استان کرمان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: ابتدای هفته آینده و در روزهای شنبه و یکشنبه دمای هوای افزایش خواهد یافت. به گزارش «نذیر کرمان» به نقل از مهر؛ میترا یاوری صبح پنجشنبه با اشاره به بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی در استان کرمان اظهارکرد: طی امروز و در ساعات بعدازظهر، در نقاطی […]


کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: ابتدای هفته آینده و در روزهای شنبه و یکشنبه دمای هوای افزایش خواهد یافت.

به گزارش «نذیر کرمان» به نقل از مهر؛ میترا یاوری صبح پنجشنبه با اشاره به بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی در استان کرمان اظهارکرد: طی امروز و در ساعات بعدازظهر، در نقاطی از جنوب و جنوب غرب و مرکز استان کرمان به ویژه در ارتفاعات، رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.
 
یاوری با اشاره به افزایش دمای هوا تا اوایل هفته جاری، ادامه داد: ابتدای هفته آینده و در روزهای شنبه و یکشنبه دمای هوای بسیار بالا خواهد بود.
 
وی افزود: در این روزها دمای هوا در منطقه شهداد در خنک‌ترین ساعات به دمای ۳۴ تا ۳۵ درجه سانتی گراد و در گرم‌ترین ساعات به ۴۸ تا ۵۰ درجه می‌رسد.
 
یاوری بیان کرد: همچنین پیش بینی می‌شود دمای هوا در شهرهای بم و جیرفت در اوایل هفته آینده به ۵۰ درجه و بالاتر برسد.
 
کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: دمای هوا در کرمان نیز در روزهای شنبه و یکشنبه در خنک‌ترین ساعت به ۲۳ و در گرم‌ترین ساعت به ۴۱ درجه سانتی گراد می‌رسد.
 
وی به دماهای ثبت شده طی ۲۴ ساعت گذشته نیز اشاره کرد و یادآور شد: در این مدت لاله زار با ۱۴ درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان بوده است.
 
یاوری افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته شهداد با ۴۸ درجه گرم‌ترین نقطه استان گزارش شده است.
 
وی ادامه داد: کمینه شهر کرمان در روز پنجشنبه ۲۴ درجه سانتی گراد بوده است و بیشینه آن نیز ۴۰ درجه سانتی گراد خواهد بود.


پیش بینی اول هفته ای داغ برای استان کرمان

منبع: تــابناک
? پیش بینی اول هفته ای داغ برای استان کرمان