پیش از پارالمپیک دوپینگ روحی کردیم

شاهین ایزدیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، درباره مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک اظهار داشت: با پدر و مادرم در این مراسم شرکت کردم و خوشحالم چنین مراسمی پیش از بازی‌ها برگزار می‌شود. ما کنار خانواده‌های خود خوشحالیم و با دیدن آنها دوپینگ روحی کردیم. وی افزود: همیشه مرام بدرقه باشکوه برگزار […]



شاهین ایزدیار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، درباره مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک اظهار داشت: با پدر و مادرم در این مراسم شرکت کردم و خوشحالم چنین مراسمی پیش از بازی‌ها برگزار می‌شود. ما کنار خانواده‌های خود خوشحالیم و با دیدن آنها دوپینگ روحی کردیم.

وی افزود: همیشه مرام بدرقه باشکوه برگزار شده، اما اینبار خانواده ورزشکاران هم دعوت شدند که از نظر روحی خیلی به ما کمک میکند و پاداش مالی هم از دوره‌های قبل بالاتر است. باید از مسئولان تشکر و قدردانی کنم که همه جوره کنار ورزشکاران هستند.

 قهرمان بزرگ پاراشنا تصریح کرد: از نظر بدنی در بهترین فرم هستم و ۹ شهریور مسابقه دارم. امیدوارم مثل دو دوره گذشته نتیجه قابل قبولی بگیرم. در بازی‌های پاراآسیایی ۶ طلا گرفتم و توقع از من زیاد است.

ایزدیار خاطرنشان کرد: یک مقدار کارم این دوره سخت است و امیدوارم صد خودم را بگذارم تا بهترین نتیجه بگیرم. با رکورد‌های تمریناتم فکر میکنم رکورد خودم را بزنم. فرانسه یک شناگر خوب دارد و از میزبانی بهره میبرد و ایتالیا هم خطرناک است اما من هم می‌روم تا بهترین مدال را کسب کنم.

انتهای پیام/


پیش از پارالمپیک دوپینگ روحی کردیم

منبع: بــرنا
? پیش از پارالمپیک دوپینگ روحی کردیم