پیش‌فروش بلیت سفرهای اربعین از ۱۶ شهریور

فردای کرمان – گروه اقتصاد:معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی از پیش‌فروش بلیت‌ سفرهای اربعین در بازۀ زمانی ۱۶ تا ۳۱ شهریور خبر داد و گفت:‌« سهم حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای اعزام زائران ۳۵۰ هزار نفر است و تعداد ۴ میلیون ۶۵۰ هزار نفر نیز از طریق جاده به صورت اتوبوس و ماشین‌های شخصی […]

فردای کرمان – گروه اقتصاد:معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی از پیش‌فروش بلیت‌ سفرهای اربعین در بازۀ زمانی ۱۶ تا ۳۱ شهریور خبر داد و گفت:‌« سهم حمل‌ونقل ریلی و هوایی برای اعزام زائران ۳۵۰ هزار نفر است و تعداد ۴ میلیون ۶۵۰ هزار نفر نیز از طریق جاده به صورت اتوبوس و ماشین‌های شخصی جابه‌جا می‌شوند».

شهریار افندی‌زاده در پاسخ به این سوال که در زمان پیش‌خرید ممکن است به دلیل ازدیاد درخواست‌ها،سامانه‌های فروش بلیت با اختلال مواجه شو‌د،بیان کرد:«تا شهریور‌ یک ماه‌ونیم فرصت داریم و هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهیم البته برای اتوبوس‌ها پیش‌فروش ۱۰۰ درصدی نخواهیم داشت».

‌به گزارش فردای کرمان به نقل از فارس‌،وی اظهار کرد:«به دلیل همزمانی اربعین با سفر‌های تابستانی،از ۱۴ هزار اتوبوس تحت اختیار سازمان راهداری،۸ هزار دستگاه اتوبوس برای سفر‌های اربعین در نظر گرفته شده است و کمبود اتوبوس‌ها را از طریق سایر ارگان‌ها و نیرو‌های مسلح جبران می‌کنیم و همچنین اگر نیاز بود از سایر مسیر‌های ریلی قطار به مسیر تهران اهواز شلمچه ارسال می‌کنیم».

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی گفت:«تلاش‌هایی برای تخصیص پارکینگ‌ها صورت گرفته و پایانه‌های شلمچه،چزابه،مهران،خسروی باشماق و تمرچین برای تردد زائران باز است». /پ




پیش‌فروش بلیت سفرهای اربعین از ۱۶ شهریور

منبع:خبر کرمان
?

پیش‌فروش بلیت سفرهای اربعین از ۱۶ شهریور

:اخبار استان کرمان – اقتصادی