پیشرفت و توسعه، مستلزم کار جهادی و استفاده از ظرفیت نخبگان | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: پیشرفت و توسعه مستلزم کار جهادی و استفاده از ظرفیت نخبگان است. محسن تویسرکانی شهردار کرمان پیش از ظهر امروز ۲۰ مردادماه به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار با خبرنگاران خبرگزاری نذیر کرمان و رئیس و کارکنان جهاد دانشگاهی استان کرمان دیدار […]



نذیر کرمان/کرمان رئیس جهاددانشگاهی استان کرمان گفت: پیشرفت و توسعه مستلزم کار جهادی و استفاده از ظرفیت نخبگان است.

محسن تویسرکانی شهردار کرمان پیش از ظهر امروز ۲۰ مردادماه به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار با خبرنگاران خبرگزاری نذیر کرمان و رئیس و کارکنان جهاد دانشگاهی استان کرمان دیدار کرد.

دکتر مهدی بازمانده رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان در این نشست گفت: با توجه به توصیه‌های رهبر فرزانه انقلاب، مدیریت و کار جهادی برای پیشرفت در زمینه‌های مختلف از ضروریاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: جهاددانشگاهی با نیروهای متخصص و کارآزموده، تلاش جهادی در همه‌ عرصه‌ها را سرلوحه قرار داده و توانسته در راه اعتلای آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت کند.

بازمانده مهم‌ترین مؤلفه‌ روحیه جهادی را کار و تلاش بی وقفه دانست و افزود: همکاران ما در جهاددانشگاهی توانسته‌اند با این روحیه در صنعت، معدن، پزشکی، آموزشی و … خدمت‌رسانی کنند که نمونه بارز آن تلاش بی وقفه برای احداث کارخانه فرآوری جهاددانشگاهی استان کرمان است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان گفت: با همت و تلاش جهادی همکارانم توانسته‌ایم در آزمایشگاه تخصصی فرآوری مواد معدنی این نهاد، برای ۱۲ معدن خام فروش، خدمات تخصصی فرآوری عرضه و طراحی مفهومی خطوط فرآوری را برای ایجاد ارزش افزوده و جلوگیری از پدیده خام فروشی ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از مولفه‌های مهم برای توسعه‌ پایدار ارتباط مستمر و نظام‌مند مراکز علمی و تحقیقاتی با مراکز صنعتی است، افزود: تحقق توسعه‌ پایدار، روحیه جهادی می‌‍طلبد و ما عزم خود را جزم کرده‌ایم تا بتوانیم با ایجاد یک حلقه دائمی بین مراکز علمی و تحقیقاتی با مراکز صنعتی در خصوص توسعه‌ پایدار ایفای نقش کنیم.

بازمانده همچنین برای انجام طرح‌های پژوهشی و مطالعاتی در راستای زیباسازی شهر و سایر طرح‌های شهرداری اعلام آمادگی کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان کرمان در پایان گزارشی از عملکرد این نهاد ارائه کرد.

به گزارش نذیر کرمان، شهردار کرمان نیز در این نشست اظهار کرد: جهاددانشگاهی ظرفیت‌های زیادی دارد و مجموعه پویایی است و باید از این ظرفیت‌ها اسفاده کنیم.

محسن تویسرکانی با اشاره به نقش شهرداری در عرصه‌های مختلف عنوان کرد: نباید کمیت فدای کیفیت شود و این سرلوحه کار شهرداری کرمان است.

وی بر لزوم پویایی شهر تاکید کرد و گفت: همه دستگاه‌های مربوطه و تشکل‌های مردمی با تولید فکر و ایده‌پردازی در راستای اداره بهتر شهر به شهرداری کرمان کمک کنند.

تویسرکانی با تشریح وظایف و ماموریت‌های شهرداری و سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان تصریح کرد: در حوزه فرهنگ شهروندی باید زیاد کار کنیم و مردم باید مطالبه‌گر باشند.

به گفته شهردار کرمان، با ایده‌های نخبگان، به دنبال زیبایی بصری شهری هستیم. سمپوزیوم مجسمه‌سازی نیز به زودی در کرمان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره نوبهار، بیان کرد: اجرای پروژه‌های شایسته این کلانشهر که پایتخت مقاومت جهان اسلام است، از وظایف اصلی شهرداری است و صاحب نظران در این زمینه به شهرداری کمک کنند.

تویسرکانی گفت: رسانه‌ها در کنار شهرداری قرار گیرند و بدانید که کرمان با مردم کرمان آباد می‌شود.

انتهای پیام


پیشرفت و توسعه، مستلزم کار جهادی و استفاده از ظرفیت نخبگان

منبع: ایـسنا
? پیشرفت و توسعه، مستلزم کار جهادی و استفاده از ظرفیت نخبگان