پیش‌بینی وضعیت هوا تا پایان هفته آینده

به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی، ماندگاری هوای گرم در کشور طولانی خواهد بود و تا پایان هفته آینده ماندگاری هوای گرم در کشور را خواهیم داشت. به گزارش نذیر کرمان؛ رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب […]


به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی، ماندگاری هوای گرم در کشور طولانی خواهد بود و تا پایان هفته آینده ماندگاری هوای گرم در کشور را خواهیم داشت.

به گزارش نذیر کرمان؛ رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب وهوا در روزهای آینده در کشور توضیحاتی ارائه کرد.

«صادق ضیاییان» رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی تصریح کرد: درخصوص بارش‌ها هشدارهایی صادر شده است این بارش‌ها عمدتا رگباری هستند و غالبا در ساعات عصرگاهی اتفاق می‌افتند. این بارش‌ها محلی و نقطه‌ای هستند، این بارش‌ها می‌تواند خطرناک باشد. مردم این مناطق توجه داشته باشند که در ساعات عصرگاهی از قرار گرفتن در بستر رودخانه‌ها و رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها خودداری کنند.

ضیاییان تصریح کرد: در روز شنبه مجددا در نیمه شمالی افزایش دما را خواهیم داشت و در سایر نقاط کشور نیز تغییری در دما نخواهند داشت.

وی ادامه داد: از روز یکشنبه تقریبا اغلب مناطق کشور یک افزایش دمای کمی را خواهند داشت البته این افزایش دما مانند آنچه که در هفته گذشته تجربه کرده‌ایم نیست اما ماندگاری هوای گرم در کشور طولانی خواهد بود و تا پایان هفته آینده ماندگاری هوای گرم در کشور را خواهیم داشت.


پیش‌بینی وضعیت هوا تا پایان هفته آینده

منبع: بــرنا
? پیش‌بینی وضعیت هوا تا پایان هفته آینده