پیش‌بینی وزش تندباد در جنوب استان کرمان

اداره‌کل هواشناسی استان کرمان ضمن صدور هشدار سطح زرد وزش تندباد و رگبار در جنوب استان را پیش‌بینی کرد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی و پیرو هشدار سطح زرد شماره ۲۰، از امروز سه‌شنبه تا ابتدای هفته آینده با […]



اداره‌کل هواشناسی استان کرمان ضمن صدور هشدار سطح زرد وزش تندباد و رگبار در جنوب استان را پیش‌بینی کرد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی و پیرو هشدار سطح زرد شماره ۲۰، از امروز سه‌شنبه تا ابتدای هفته آینده با ادامه فعالیت مانسون در جنوب شرقی کشور، افزایش ابر، وزش تندبادهای لحظه‌ای و رگبار باران گاهی همراه با رعد و برق برای نیمه جنوبی استان و برخی مناطق مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

در همین مدت با تداوم انتقال ریزگرد به استان و وزش باد نسبتاً شدید خیزش گرد و خاک، افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا برای اغلب مناطق به‌ویژه مناطق جنوبی، شمال غربی و نوار شرقی استان را خواهیم داشت.

به لحاظ دمایی نیز تداوم هوای گرم برای اکثر مناطق استان مورد انتظار است.

 بر اساس اعلام اداره‌کل هواشناسی استان کرمان دماهای ثبت شده ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان کرمان، لاله‌زار با دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و شهداد با دمای ۴۵ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین بوده، همچنین کمینه دمای شهر کرمان ۲۱ درجه سانتی‌گراد و بیشینه دمای شهر کرمان ۳۹ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

گفتنی است صبح امروز شهداد با ثبت حداقل دمای ۳۸ درجه سانتی‌گراد برای شانزدهمین روز متوالی گرم‌ترین صبح را در بین ایستگاه‌های هواشناسی کشور داشته است.

انتهای خبر/م


پیش‌بینی وزش تندباد در جنوب استان کرمان

منبع:آرمـان
? پیش‌بینی وزش تندباد در جنوب استان کرمان