پیجرهای منفجر شده در لبنان کجا تولید شدند؟

به گزارش پایگاه خبری “فت فتو”وقوع انفجارهای مرگباری که خون ده‌ها بی‌گناه را در سراسر لبنان ریخته است و رد پای رژیم صهیونیستی در تمام مسیر آن دیده می‌شود، توجهات را به سمت شرکتی سوق داده که به عنوان عامل فروشنده وسایل ارتباطی مرگبار به حزب‌الله لبنان دیده می‌شود؛ سرنخ‌ها به زنی مرموز می‌رسد که […]

به گزارش پایگاه خبری “فت فتو”وقوع انفجارهای مرگباری که خون ده‌ها بی‌گناه را در سراسر لبنان ریخته است و رد پای رژیم صهیونیستی در تمام مسیر آن دیده می‌شود، توجهات را به سمت شرکتی سوق داده که به عنوان عامل فروشنده وسایل ارتباطی مرگبار به حزب‌الله لبنان دیده می‌شود؛ سرنخ‌ها به زنی مرموز می‌رسد که صرفا […]

به گزارش پایگاه خبری “فت فتو”وقوع انفجارهای مرگباری که خون ده‌ها بی‌گناه را در سراسر لبنان ریخته است و رد پای رژیم صهیونیستی در تمام مسیر آن دیده می‌شود، توجهات را به سمت شرکتی سوق داده که به عنوان عامل فروشنده وسایل ارتباطی مرگبار به حزب‌الله لبنان دیده می‌شود؛ سرنخ‌ها به زنی مرموز می‌رسد که صرفا خود را واسطه و دلال می‌نامد و در دسترس هم نیست.

یک سخنگوی دولت مجارستان هم گفت پیجرها هرگز در مجارستان نبوده‌اند و شرکت بی‌ای‌سی صرفا به‌عنوان یک واسطه عمل می‌کرد.

روزنامه آمریکایی نیویورک‌تایمز گزارش داد، رژیم صهیونیستی یک شرکت ساختگی به نام B.A.C تأسیس کرده و آن را به‌عنوان یک تولیدکننده بین‌المللی پیجر مستقر در مجارستان جا زده بود.

اسرائیل در تابستان ۲۰۲۲ ارسال این پیجرها را به تعداد کم به لبنان آغاز کرد و سپس تولید را افزایش داد.

در این گزارش آمده است که محموله‌های پیجر در تابستان افزایش یافت و هزاران عدد بین افسران و متحدان حزب‌الله لبنان توزیع شد.

خبرنگار شبکه ۱۱ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم به بوداپست و به‌سراغ دفتر شرکت بی‌ای‌سی رفته و به صراحت می‌گوید این یک شرکت واقعی نیست و سرویس اطلاعاتی که کار را انجام داده، نیاز به یک شرکت صوری داشته تا بتواند اطمینان دهد همه چیز درست است. او همچنین می‌گوید اطلاعات پروفایل لینکدین هم صحت ندارد. پیجرها کجا تولید شدند؟ نمی‌توانیم دقیقا به شما بگوییم که چگونه به دست حزب‌الله رسیدند.




پیجرهای منفجر شده در لبنان کجا تولید شدند؟

منبع: انــارما
?پیجرهای منفجر شده در لبنان کجا تولید شدند؟ : اخبار استان کرمان – ورزشی