پیاده روی جاماندگان اربعین در کرمان برگزار می شود | خبر کرمان

کرمان- رئیس ستاد اربعین شهرستان کرمان گفت: پیاده روی جاماندگان اربعین در کرمان، از حرم شهدای گمنام دانشگاه آزاد کرمان تا حرم امامزاده حسین علیه السلام جوپار برگزار می شود. علی بابایی در گفتگو با نذیر کرمان اظهار کرد: پیاده روی جاماندگان اربعین در شهرستان کرمان مانند سال‌های گذشته در صبح روز اربعین حسینی برگزار […]



کرمان- رئیس ستاد اربعین شهرستان کرمان گفت: پیاده روی جاماندگان اربعین در کرمان، از حرم شهدای گمنام دانشگاه آزاد کرمان تا حرم امامزاده حسین علیه السلام جوپار برگزار می شود.

علی بابایی در گفتگو با نذیر کرمان اظهار کرد: پیاده روی جاماندگان اربعین در شهرستان کرمان مانند سال‌های گذشته در صبح روز اربعین حسینی برگزار می‌شود.

وی به مسیر حرم تا حرم اشاره کرد و افزود: عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام مسیر حرم شهدای گمنام دانشگاه آزاد کرمان تا مرقد مطهر امامزاده حسین علیه السلام جوپار را پیاده روی خواهند کرد.

بابایی بیان کرد: طول این مسیر ۲۲ کیلومتر است و ۹۴ موکب از سازمان تبلیغات اسلامی مجوز گرفته و برای ارائه خدمات در این مسیر نام نویسی کرده‌اند.

فرماندار کرمان تاکید کرد: طبق روال سال‌های گذشته، تقسیم کار با دستگاه‌ها جهت تأمین آب آشامیدنی و بهداشتی، برق، خدمات ترافیکی، ارتباطی، بهداشتی و.. در مسیر کرمان به جوپار انجام شده است.

وی یادآور شد: نیروهای ما از ساعت ۵ صبح در مسیر کرمان به جوپار مستقر هستند و اتوبوس‌های شرکت اتوبوسرانی نیز جهت بازگشت زائران خدمت رسانی خواهند کرد.

بابایی در ادامه خاطرنشان کرد: مقرر شده است امکانات لازم در کیلومتر ۱ تا ۱۲ این مسیر، از سوی شهرداری کرمان تأمین می‌شود.

رئیس ستاد اربعین شهرستان کرمان گفت: در کیلومتر ۱۲ تا ۱۷ شهرداری محی آباد و کیلومتر ۱۷ تا ۲۲ نیز شهرداری ماهان مستقر می‌شود.

وی افزود: شهرداری جوپار نیز به ارائه خدمات و امکانات لازم به زائران پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی در این شهر می‌پردازد.

بابایی همچنین یادآور شد: در روز یکشنبه و همزمان با اربعین حسینی، مسیر کرمان به جوپار تردد خودرویی نخواهد داشت و صرفاً ماشین‌های اورژانس، هلال احمر و آتش نشانی مستقر می‌شوند.

وی تاکید کرد: طرح ترافیکی آماده است و پلیس راه، اطلاع رسانی جهت محدودیت ترافیکی این مسیر را اعلام خواهد کرد.

رئیس ستاد اربعین شهرستان کرمان در پایان خاطرنشان کرد: برای حفاظت از محیط زیست، در طول این مسیر بین زائران پاکت زباله توزیع می‌شود.

کد خبر ۶۲۰۱۶۳۲


پیاده روی جاماندگان اربعین در کرمان برگزار می شود

منبع: مــهر
? پیاده روی جاماندگان اربعین در کرمان برگزار می شود