پلمپ ۷۲ واحد صنفی در رودبارجنوب

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب گفت: با اجرای طرح جمع‌آوری اتباع غیرمجاز خارجی تعداد ۷۰ نفر تبعه افغانستان دستگیر و ۷۲ واحد صنفی در این رابطه پلمب شدند. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان »؛ محمدرضا نجارزاده گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طرح جمع‌آوری اتباع خارجی غیرمجاز با عنایت ایام تاسوعا و […]



فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب گفت: با اجرای طرح جمع‌آوری اتباع غیرمجاز خارجی تعداد ۷۰ نفر تبعه افغانستان دستگیر و ۷۲ واحد صنفی در این رابطه پلمب شدند.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «نذیر کرمان »؛ محمدرضا نجارزاده گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طرح جمع‌آوری اتباع خارجی غیرمجاز با عنایت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، طرح یک‌ روزه جمع‌آوری اتباع بیگانه در شهرستان رودبارجنوب به اجرا در آمد.

 
این مقام انتظامی بیان کرد: پس از شناسایی محل‌های سکونت اتباع غیرمجاز و هماهنگی با مقام قضایی و با رعایت حقوق شهروندی نسبت‌ به دستگیری تعداد ۷۰ نفر از اتباع غیرمجاز اقدام و برای سیر مراحل قانونی در اختیار اردوگاه اتباع بیگانه قرار گرفتند.
 
وی ادامه داد: این طرح با همکاری اداره اطلاعات، ناحیه مقاومت سپاه، یگان تکاوری ۱۱۵ زهکلوت و قرارگاه میثم به اجرا در آمد.
 
فرمانده انتظامی رودبارجنوب اظهار کرد: در این طرح یک‌ روزه بیش از ۷۲ واحد صنفی متخلف پلمب شد.
 
لازم به‌ذکر است هم‌زمان با مرکز شهرستان طرح ضربتی شناسایی، برخورد و جمع‌آوری اتباع غیرمجاز در سطح بخش‌های تابعه شهرستان نیز اجرا شد.
 
گفتنی است، شهرستان رودبارجنوب با توجه به نزدیکی به مرز‌های شرقی کشور اتباع بیگانه زیادی در این شهرستان تردد و اسکان دائمی دارند.
 
منبع: رودبار ما
انتهای خبر/پورحیدر


پلمپ ۷۲ واحد صنفی در رودبارجنوب

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? پلمپ ۷۲ واحد صنفی در رودبارجنوب