پشت صحنه ترورها آمریکای جنایت‌کار است

امام جمعه کرمان گفت: آن‌چنان رژیم جعلی تنبیه خواهد شد که به خود اجازه ندهد در خاک ما و به میهمان عزیز ما کوچک‌ترین حمله و هجمه‌ای کند؛ اما می‌دانیم پشت صحنه این ترورها آمریکای جنایت‌کار است. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»، نماز جمعه این هفته شهر کرمان با حضور مردم خداجوی […]



امام جمعه کرمان گفت: آن‌چنان رژیم جعلی تنبیه خواهد شد که به خود اجازه ندهد در خاک ما و به میهمان عزیز ما کوچک‌ترین حمله و هجمه‌ای کند؛ اما می‌دانیم پشت صحنه این ترورها آمریکای جنایت‌کار است.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»، نماز جمعه این هفته شهر کرمان با حضور مردم خداجوی این شهر در مصلی امام علی (ع) و به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی برگزار شد.

حجت‌الاسلام علیدادی‌سلیمانی امام جمعه کرمان در خطبه دوم نماز جمعه ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی با اشاره به سالگرد شهادت خلبان شهید بابایی گفت: برای علو درجات شهدای عزیز از پیشگاه خدای تبارک و تعالی درجات عالی برای این عزیزان را خواستاریم.

وی با اشاره به ورود کاروان اسرا به شام بیان کرد: یکی از سخت‌ترین بخش‌های تاریخ کربلا، ورود اسرا به شام و حضور آن‌ها در سرزمین شام است؛ امیدوارم خدای تعالی نگاه به مظلومان عالم خصوصاً زنان و کودکان غزه نماید و هرچه زودتر پیروزی بر دشمن را نصیب آن‌ها کند.

امام جمعه کرمان با اشاره به روز خبرنگار و شهادت شهید صارمی خبرنگار کشور عنوان کرد: خبرنگاری رسالتی بسیار سرنوشت‌ساز است و همواره در طول تاریخ در دو بخش با خبرنگاری روبرو هستیم، بخش اول خبرنگاران مخلص، صادق، وظیفه‌شناس هستند و در خط انسانیت و در خط ایمان حرکت کردند.

وی ادامه داد: خبرنگارانی که حتی اگر مسلمان هم نیستند وقتی در این مسیر درست قرار گرفتند، در نذیر کرمان‌های درست جان خود را فدا کردند؛ ده‌ها خبرنگار برای اینکه وقایع را درست منعکس و مردم در تاریخ درست قضاوت کنند، در کنار مردم غزه جان خود را فدا کردند.

 علیدادی‌سلیمانی خاطرنشان کرد: یک بخش دیگر خبرنگارانی است که واقعیت‌ها را آن‌گونه که هست به مردم منعکس نمی‌کنند و دروغ و انتشار خبرهای غلط را در دستور کار خود قرار می‌دهند، اما پیروزی از آن جبهه‌ای است که‌ در طول تاریخ جای درست می‌ایستد و از حق دفاع می‌کند.

نماینده ولی فقیه در کرمان ضمن اشاره به روز بزرگ‌داشت شهدای مدافع حرم گفت: دفاع از حرم یعنی دفاع از مکتب، آن‌ها که از حرم حضرت زینب(س) دفاع کردند تا دشمن بر ما مسلط نشود در واقع از مکتب زینبی دفاع کردند، همان مکتبی که انقلاب و نهضت حسین (ع) را به بهترین وجه ممکن به تاریخ تحویل داد تا تبدیل به یک مکتب انسان‌ساز شود.

وی در ادامه از شهید عزیز و مجاهد بزرگ شهید اسماعیل هنیه یاد کرد و بیان کرد: شخصیتی که رژیم جعلی اسرائیل حیات آن را برنتابید و این مجاهد بزرگ که مهمان عزیز ما بود را به شهادت رساند.

امام جمعه شهرستان کرمان مطرح کرد: در جغرافیای جهان اسلام رژیمی جعلی و غاصب غده سرطانی اسرائیل را تشکیل دادند تا کودک‌کشی و قتل‌عام روزانه و ترورهای سریالی را در دستور  کار قرار دهد و این غده هر روز جهان اسلام را مورد اذیت قرار می‌دهد، راه خروج از این وضعیت همان نظر مبارک امام عظیم‌الشان است که فرمود اسرائیل را باید از بین برود.

علیدادی‌سلیمانی افزود: به فرموده رهبر انقلاب درباره این شهید عزیز جانش را برای شهادت بر سر دست گرفته بود؛ وقتی یک شخصیتی ده‌ها نفر از خانواده و نزدیکانش شربت شهادت می‌نوشند و خودش هم از اولین روزها در همین خط قرار بگیرد، حتما شهدا را فوض عظیم می‌داند.

نماینده ولی فقیه در کرمان ادامه داد: رهبری عزیز فرمودند که این شهید عزیز برای نجات انسان‌ها و برای اینکه از آرمان‌های فلسطین دفاع کند، شهادت برایش کاملا یک مسئله حل شده بود و لذا فرموند که خون‌خواهی این شهید عزیز وظیفه ماست و آن‌چنان رژیم جعلی تنبیه خواهد شد که به خود اجازه ندهد در خاک ما و به میهمان عزیز ما کوچک‌ترین حمله و هجمه‌ای کند؛ اما می‌دانیم پشت صحنه این ترورها آمریکای جنایت‌کار است که دست این رژیم را باز گذاشته است.

علیدادی سلیمانی عنوان کرد: ریاست محترم جمهور کشور هم در مراحل تنفیذ حکم و هم تحلیف در دو مرحله در سخنان انقلابی و قابل تحسین مواضع رئیس جمهور ایران اسلامی را به بهترین وجه مطرح کرد؛
اول نکته این است از رئیس جمهور دولت چهاردهم که با رای مردم انتخاب شده از سخنان انقلابی او به سهم خود تشکر کنیم.

امام جمعه شهر کرمان تصریح کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمود وظیفه است ما به دولت کمک و همکاری کنیم، حجت را بر همه تمام کرد؛ صفاتی که در رابطه با خود رئیس جمهور فرمودند، صداقت و صفت‌های ارزشی که مقام معظم رهبری در خصوص ایشان فرمودند، حجت را بر ما تمام کرد؛ رئیس جمهوری فرزانه و صادق با نگاه انقلابی دولت چهاردهم را مسئولیتش را به عهده گرفته است.

امام جمعه کرمان افزود: نکته مهم این است که فصل انتخاب و معرفی وزرا به مجلس است؛ امیدواریم رئیس جمهور محترم با نگاه به وفاق ملی و نگاه به سخنان ارزشی که در تحلیف و تنفیذ فرمودند، بتواند همکاران انقلابی متعهد و کارآمد را به مجلس معرفی کند و با همکاری مجلس بتواند دولت چهاردهم را دولتی قدرتمند شاهد باشیم.

انتهای خبر/ کارگرزاده


پشت صحنه ترورها آمریکای جنایت‌کار است

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? پشت صحنه ترورها آمریکای جنایت‌کار است