پرونده ۱۳۵ جانباز حادثه تروریستی منتظر رأی نهایی | اخبار استان کرمان

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: برای ۱۳۵ نفر دیگر از مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تشکیل پرونده شده است و اکنون منتظر رأی نهایی هستیم. سعید ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «نذیر کرمان» در خصوص آخرین وضعیت پرونده شهدا و جانبازان حادثه تروریستی گلزار شهدای شهر کرمان گفت: […]



مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: برای ۱۳۵ نفر دیگر از مجروحان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان تشکیل پرونده شده است و اکنون منتظر رأی نهایی هستیم.

سعید ایرانمنش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «نذیر کرمان» در خصوص آخرین وضعیت پرونده شهدا و جانبازان حادثه تروریستی گلزار شهدای شهر کرمان گفت: در این حادثه جمعاً ۹۷ نفر به فیض عظیم شهادت نائل آمدند که اکثریت پرونده‌‌ها در همان ماه اول بررسی و مشکلاتی از جمله حقوق، بیمه و … حل شد.
 
وی ادامه داد: در صورت‌وضعیت ابتدایی صحنه حادثه تروریستی نزدیک به ۴۸۰ نفر مجروح اعلام شد که از این تعداد پرونده ۱۲۰ نفر در ابتدا حل شد اما مابقی پرونده‌ها جدی و باید مورد بررسی قرار می‌گرفت.
 
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان عنوان کرد: در انتهای سال ۱۴۰۲ حکم جانبازی موقت برای ۱۲۰ نفر از حادثه‌دیدگان اقدام تروریستی گلزار شهدای کرمان صادر شد.
 
ایرانمنش توضیح داد: تقریباً برای ۱۳۵ نفر از مجروحان دیگر این حادثه البته به‌غیر از آن ۱۲۰ نفر؛ تشکیل پرونده انجام شده است و در کمیسیونی که در چهارم مردادماه برگزار شد پرونده‌ها مورد بررسی قرار گرفت و اکنون منتظر رأی نهایی هستیم.

وی با بیان این‌که تا یک‌ ماه آینده تکلیف نهایی ۲۵۵ مجروح حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان مشخص می‌شود، توضیح داد: در لیست اولیه ۴۸۰ مجروح معرفی شده بود اما این اختلاف ناشی از تفاوت مشخصات افراد و نبود منبع اطلاعاتی از مشخصات آنان است در حالی‌که تلفن و یا آدرس افراد درست نیست؛ حتی اسامی به ثبت احوال برای دریافت اطلاعات سایر افراد مندرج در لیست ابتدایی، داده شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با بیان این‌که تنها اطلاعات دقیق ۲۵۰ نفر در دسترس اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، گفت: لیست اسامی حادثه‌دیدگان اقدام تروریستی گلزار شهدا در صورتی مورد تایید است که ثابت شود این افراد در گلزار شهدا و در آن حادثه بوده‌اند در این‌صورت خود را موظف می‌دانیم تا به این افراد رسیدگی کنیم و با تشکیل پرونده در کمیسیون پیگیر نتیجه نهایی هستیم.

انتهای خبر/ پسند
 


پرونده ۱۳۵ جانباز حادثه تروریستی منتظر رأی نهایی

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? پرونده ۱۳۵ جانباز حادثه تروریستی منتظر رأی نهایی