پرونده فقدانی یکساله زن جوان بمی با کشف قتل عمد بسته شد

کرمان- رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: ماجرای گم شدن یک ساله یک خانم اهل شهرستان بم با دستگیری عوامل دخیل در قتل این فرد بسته شد. به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی پیش از ظهر پنجشنبه اظهار کرد: در پی اعلام مفقودی یک خانم جوان در شهرستان بم و مشخص نبودن سرنوشت وی […]



کرمان- رئیس پلیس آگاهی استان کرمان گفت: ماجرای گم شدن یک ساله یک خانم اهل شهرستان بم با دستگیری عوامل دخیل در قتل این فرد بسته شد.

به گزارش نذیر کرمان، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی پیش از ظهر پنجشنبه اظهار کرد: در پی اعلام مفقودی یک خانم جوان در شهرستان بم و مشخص نبودن سرنوشت وی پس از گذشت یک سال، پرونده به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان کرمان ارجاع شد.

وی افزود: در بررسی‌های تخصصی مشخص شد این خانم به سبب یک سری اختلافات مالی ربوده شده و پس از پرداخت وجه چند میلیاردی به طرفین خود، از دست آنان رها شده اما بعد از آن اطلاعی از سرنوشت وی در دست نیست.

میرحبیبی بیان کرد: در این رابطه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی توسط کارآگاهان مشخص شد این خانم پس از رهایی از دست آدم ربایان توسط چند نفر دیگر به صورت مسلحانه به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان یادآور شد: متأسفانه مشخص شد پس از قتل، جنازه این خانم سوزانده شده و در بیابان‌های اطراف شهرستان به داخل چاهی انداخته شده است.

وی تاکید کرد: در این رابطه ۶ نفر از عاملان دخیل در این قتل شناسایی و دستگیر شده اند و جمجمه مقتوله که آثار گلوله نیز بر روی آن وجود داشت، کشف شد.

میرحبیبی بیان کرد: پس از تأیید هویت این خانم توسط پزشکی قانونی، متهمان با اقرار به انجام این قتل مسلحانه به انگیزه اختلافات شخصی، روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمان در پایان گفت: در همین رابطه دو قبضه سلاح کمری و مقادیری مهمات نیز از متهمان کشف و پرونده این فقدانی یک ساله با کشف قتل عمد، بسته شد.

کد خبر ۶۱۶۹۸۹۴


پرونده فقدانی یکساله زن جوان بمی با کشف قتل عمد بسته شد

منبع: مــهر
? پرونده فقدانی یکساله زن جوان بمی با کشف قتل عمد بسته شد