پرداخت تسهیلات کم‌بهره خرید ماشین آلات عمرانی به دهیاری‌ها

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمان گفت: تسهیلات ویژه خرید ماشین‌آلات عمرانی و فعالیت‌های درآمد‌زا به دهیاری‌های استان کرمان پرداخت شده است. به گزارش نذیر کرمان؛ محمدجواد عبدالکریمی در حاشیه همایش دهیاری‌های استان در راستای آموزش نگهداری و استفاده بهینه از ماشین‌آلات عمرانی عنوان کرد: از سال گذشته اعطای تسهیلات ویژه دهیاری‌ها برای […]


مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمان گفت: تسهیلات ویژه خرید ماشین‌آلات عمرانی و فعالیت‌های درآمد‌زا به دهیاری‌های استان کرمان پرداخت شده است.

به گزارش نذیر کرمان؛ محمدجواد عبدالکریمی در حاشیه همایش دهیاری‌های استان در راستای آموزش نگهداری و استفاده بهینه از ماشین‌آلات عمرانی عنوان کرد: از سال گذشته اعطای تسهیلات ویژه دهیاری‌ها برای خرید ماشین‌آلات عمرانی و هر نوع فعالیت درآمد‌زای دیگر از طریق پست بانک با شرایط بدون سقف، کارمزد ۸ درصد و با یک سال تنفس شروع شد.
وی ادامه داد: سال گذشته حدود ۳۰ دهیاری با استفاده از این تسهیلات، ماشین‌آلات مورد نظر را خریداری کردند و امسال نیز خرید ۱۵۴ دستگاه ماشین‌آلات مصوبه داشتیم که تسهیلات در اختیار قرار گیرد تا دهیاری‌ها دریافت کنند.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری کرمان تصریح کرد: ۷۲ دستگاه نیسان کمپرسی به صورت یارانه‌ای در اختیار دهیاری‌های بالای هزار نفر جمعیت و فاقد این خودروها، قرار می‌گیرد.
عبدالکریمی افزود: همزمان ۱۰۰ دستگاه ماشین‌آلات عمرانی نیز خود دهیاری‌ها از محل اعتباراتشان خریداری کرده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: برای طرح‌های درآمدزای دهیاری‌ها نیز حدود ۲ هزار میلیارد تومان تقاضای تسهیلات داشتیم که پس از مصوبه استان، درخواست آن را به مرکز ارسال کرده‌ایم.
انتهای پیام


پرداخت تسهیلات کم‌بهره خرید ماشین آلات عمرانی به دهیاری‌ها

منبع: بــرنا
? پرداخت تسهیلات کم‌بهره خرید ماشین آلات عمرانی به دهیاری‌ها