پخش برنامه «تهرانگرد» در دیار تاریخ و تمدن ری

برنامه «تهرانگرد» با رویکرد معرفی جاذبه های استان تهران این هفته، جمعه ۵ مرداد، ساعت ۲۲:۰۰ به شهرستان ری می رود تا مخاطبان را با قدمت تاریخی این قطب گردشگری پایتخت آشنا نماید. به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ شهرستان ری، یکی از قطب های گردشگری تاریخی تهران است که وجود آثاری تاریخی از […]


برنامه «تهرانگرد» با رویکرد معرفی جاذبه های استان تهران این هفته، جمعه ۵ مرداد، ساعت ۲۲:۰۰ به شهرستان ری می رود تا مخاطبان را با قدمت تاریخی این قطب گردشگری پایتخت آشنا نماید.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر برنا؛ شهرستان ری، یکی از قطب های گردشگری تاریخی تهران است که وجود آثاری تاریخی از برج طغرل تا آرامگاه ابن بابویه آن را به یکی از مقاصد جذاب برای گردشگران تبدیل کرده است. 
تنها یکی از آثار تاریخی شهرستان ری، که می‌توان ساعت‌ها در آن قدم برداشت و از تاریخش خواند و از زیبای و دوامش گفت، برجی است در جوار آرامگاه ابن بابویه.
برج طغرل که قریب به ۹ قرن است از زمان سلجوقی قد علم کرده و تاریخ و تمدن شهر ری را به رخ گردشگران می‌کشد.
تهرانگرد این هفته در سفری به این شهرستان، ما را به تماشای این برج تاریخی فراخوانده و با داستان‌های این اثر تاریخی آشنایمان خواهد کرد.
شهرستان ری علاوه بر این آثار تاریخی، به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی و باغداری استان تهران هم شناخته می‌شود. معرفی ظرفیت‌های کشاورزی و کاشت سبزیجات و همین طور گلخانه‌هایی که به تولید توت‌فرنگی می‌پردازد، بخش دیگری از برنامه «تهرانگرد» در این قسمت را تشکیل می‌دهد که جمعه ساعت ۲۲ از شبکه تهران پخش خواهد شد.
«تهرانگرد» در گروه تهران و شهروندی شبکه تهران و به تهیه کنندگی سجاد مشحون تولید و پخش می‌شود.

انتهای پیام/


پخش برنامه «تهرانگرد» در دیار تاریخ و تمدن ری

منبع: بــرنا
? پخش برنامه «تهرانگرد» در دیار تاریخ و تمدن ری