پتروشیمی ارومیه، به زودی هاب کود کشاورزی در کشورهای منطقه میشود | اخبار اصلاحات

به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از انرژی پرس، اکبر اسمعیلی، مدیرعامل پتروشیمی ارومیه درباره تحقق ظرفیت اسمی تولید در این پتروشیمی گفت: در سال ۱۴۰۳ خوشبختانه برای اولین بار بیش از ۹۰ درصد ظرفیت‌مان کار کرده‌ایم و تمام تلاش‌مان بر این است که واحدها را به ۱۰۰ درصد ظرفیت برسانیم. اسمعیلی ادامه داد: یکی از واحدهای سودده […]


به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از انرژی پرس، اکبر اسمعیلی، مدیرعامل پتروشیمی ارومیه درباره تحقق ظرفیت اسمی تولید در این پتروشیمی گفت: در سال ۱۴۰۳ خوشبختانه برای اولین بار بیش از ۹۰ درصد ظرفیت‌مان کار کرده‌ایم و تمام تلاش‌مان بر این است که واحدها را به ۱۰۰ درصد ظرفیت برسانیم.

اسمعیلی ادامه داد: یکی از واحدهای سودده ما که سولفات آمونیوم است از آذرماه سال گذشته خوشبختانه بالای ۱۰۰ درصد کار کرده که به سوددهی ما کمک کرده است. هم‌اکنون نیز درحال اورهال سنگین واحد اسید سولفوریک هستیم که پس از اوورهال قطعا به ظرفیت ۱۰۰ درصد خواهد رسید. واحدهای سولفات آمونیوم و کریستال میلامین با ۱۰۰ درصد ظرفیت کار می‌کنند.

مدیرعامل پتروشیمی ارومیه گفت: درحال حاضر بیش از ۹۴ درصد در حال تولید هستیم و با ورود واحدهای جدید به سرویس، تولید افزایش خواهد داشت.

او مهم‌ترین برنامه پتروشیمی ارومیه را تبدیل آن به هاب کود کشاورزی دانست و بیان کرد: در یک سال و نیم گذشته برنامه‌ریزی‌های انجام شده که هاب محصولات کشاورزی در کشورهای منطقه همانند ترکیه عراق و آذربایجان با رویکرد توسعه پایدار شویم.

اسمعیلی عنوان کرد: از سال گذشته یک کود ترکیبی را طراحی کرده‌ایم. هم دانش فنی‌اش را به دست آوردیم و هم طراحی واحد را انجام داده‌ایم که خوشبختانه به مرحله تولید رسیده است و به‌زودی با حضور مسئولان افتتاح می‌شود.



پتروشیمی ارومیه، به زودی هاب کود کشاورزی در کشورهای منطقه میشود

منبع: اصلاحات نیوز
? پتروشیمی ارومیه، به زودی هاب کود کشاورزی در کشورهای منطقه میشود