وعده‌ی عضو کمیسیون بهداشت: شیرخشک و انسولین خریداری شده و به زودی به دست داروخانه‌ها می‌رسد

محمد علیپور در رابطه با وضعیت کمبود دارو و شیرخشک در کشور اظهار داشت: آنطور که مسوولین وزارت بهداشت گزارش دادند همه کمبودهای دارویی در گمرک بوده و درحال ترخیص است. این اقلام خریداری شده و به زودی به دست داروخانه ها می‌رسد. وی در ادامه با اشاره به داروهایی که قرار است از گمرک […]


محمد علیپور در رابطه با وضعیت کمبود دارو و شیرخشک در کشور اظهار داشت: آنطور که مسوولین وزارت بهداشت گزارش دادند همه کمبودهای دارویی در گمرک بوده و درحال ترخیص است. این اقلام خریداری شده و به زودی به دست داروخانه ها می‌رسد.

وی در ادامه با اشاره به داروهایی که قرار است از گمرک ترخیص شود گفت: این کالاها شامل شیرخشک و داروهای بیماران خاص از جمله انسولین است که در حال ترخیص از گمرک می‌باشد. چون ما در تحریم هستیم بعضا این کالاها از کشورهای ثالث برای ما فرستاده می‌شود بنابراین با این مشکلات مواجه می‌شویم.

آقای علیپور نماینده مردم ماکو در مجلس در توصیه ای به مسوولین وزارت بهداشت تاکید کرد: باید قبل از اینکه ذخایر دارویی کشور خصوصا داروهای خاص کاهش یابد به فکر تامین دارو باشند. از سوی دیگر تولید داخل هم با مشکل مواجه است چراکه نوسانات ارز باعث شده که شرکت های دارویی در تامین ارز مورد نیاز تولید، با مشکل مواجه شوند.


وعده‌ی عضو کمیسیون بهداشت: شیرخشک و انسولین خریداری شده و به زودی به دست داروخانه‌ها می‌رسد

منبع: اصلاحات نیوز
? وعده‌ی عضو کمیسیون بهداشت: شیرخشک و انسولین خریداری شده و به زودی به دست داروخانه‌ها می‌رسد