وظیفه ماست که به ترور شهید هنیه پاسخ مناسب بدهیم

به گزارش خبرنگار سیاسی محمدباقر قالیباف رییس مجلس در آیین تشییع شهید اسماعیل هنیه در دانشگاه تهران گفت: با عملیات طوفان الاقصی همه عناصر بقا و فلسفه محوری رژیم جنایتکار صهیونیستی فروریخت و کار به جایی رسید که هواپیماهای آف ۱۶خود را سوار بر تریلی از دسترس رزمنده های حزب الله دور کرد. قالیباف افزود: […]



به گزارش خبرنگار سیاسی محمدباقر قالیباف رییس مجلس در آیین تشییع شهید اسماعیل هنیه در دانشگاه تهران گفت: با عملیات طوفان الاقصی همه عناصر بقا و فلسفه محوری رژیم جنایتکار صهیونیستی فروریخت و کار به جایی رسید که هواپیماهای آف ۱۶خود را سوار بر تریلی از دسترس رزمنده های حزب الله دور کرد.

قالیباف افزود: همه رسانه ها نشان دادند که چگونه در طوفان الاقصی موشک های ایران بر فراز مسجدالاقصی عبور کرد و در مهم ترین پایگاه نظامی اسراییل نشست.

وی با بیان اینکه اسراییل امروز در همه جبهه ها با مقاومت درگیر است٬تصریح کرد: گروههای مقاومت دولتی نیستند بلکه مجاهدینی هستند که مقابل صهیونیست ها به وظایف خود عمل میکنند و به نصرت الهی اعتقاد دارند.

رئیس مجلس افزود: شهید هنیه گفت این ترورها و شهادت ها بر توانمندی و استقامت ما برای ادامه راهمام خواهد افزود.

قالیباف با تاکید بر اینکه وظیفه ماست که به ترور میهمان ایران، شهید اسماعیل هنیه پاسخ مناسب بدهیم٬ بیان داشت: اسرائیل با این باور که هدف قرار دادن رهبران مقاومت بر روند حوادث تأثیر می‌گذارد مرتکب یک اشتباه استراتژیک می‌شود.

ادامه دارد…


وظیفه ماست که به ترور شهید هنیه پاسخ مناسب بدهیم

منبع: بــرنا
? وظیفه ماست که به ترور شهید هنیه پاسخ مناسب بدهیم