وضعیت آب و هوای استان تا پایان هفته

اداره‌کل هواشناسی استان کرمان وضعیت و شرایط جوی استان را تا پایان هفته تشریح کرد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز چهارشنبه تا پایان روز جمعه با وزش باد نسبتاً شدید، خیزش گرد و خاک، افزایش غلظت غبار […]



اداره‌کل هواشناسی استان کرمان وضعیت و شرایط جوی استان را تا پایان هفته تشریح کرد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ به نقل از اداره‌کل هواشناسی استان کرمان؛ طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز چهارشنبه تا پایان روز جمعه با وزش باد نسبتاً شدید، خیزش گرد و خاک، افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا در استان به‌ویژه در نوار شرقی و برخی مناطق شمالی، شمال غربی و جنوبی استان مورد انتظار است.

شایان ذکر است روز یک‌شنبه با تشدید انتقال ریزگرد به استان مجدداً شرایط وقوع گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در مناطق مذکور وجود دارد.

در روزهای ابتدایی هفته آینده افزایش ابر وزش، تندبادهای لحظه‌ای و بارش پراکنده باران برای برخی مناطق مرکزی، شمالی و جنوب غربی استان به‌ویژه ارتفاعات این مناطق پیش‌بینی می‌شود.

 بر اساس اعلام این اداره‌کل دماهای ثبت شده ۲۴ ساعت گذشته در سطح استان کرمان، لاله‌زار با دمای سه درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و منوجان با دمای ۴۵ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین بوده، همچنین کمینه دمای شهر کرمان ۱۱ درجه سانتی‌گراد و بیشینه دمای شهر کرمان ۳۲ درجه سانتی‌گراد خواهد بود.

انتهای خبر/م


وضعیت آب و هوای استان تا پایان هفته

منبع:آرمـان
? وضعیت آب و هوای استان تا پایان هفته