وصول مطالبات ۲۰۰۰ میلیاردی مراکز درمانی و دارویی کرمان از بیمه ها | خبر کرمان

کرمان_معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان از وصول بالغ بر دو هزار میلیارد ریال مطالبات مراکز درمانی و دارویی این استان از بیمه‌ها خبرداد. به گزارش نذیر کرمان، سید مهدی قویدل، ظهر یکشنبه گفت: با پیگیری‌های دستگاه قضائی استان کرمان و تشکیل جلسات متعدد در دادگستری، دو هزار و ۲۰۴ میلیارد […]



کرمان_معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان از وصول بالغ بر دو هزار میلیارد ریال مطالبات مراکز درمانی و دارویی این استان از بیمه‌ها خبرداد.

به گزارش نذیر کرمان، سید مهدی قویدل، ظهر یکشنبه گفت: با پیگیری‌های دستگاه قضائی استان کرمان و تشکیل جلسات متعدد در دادگستری، دو هزار و ۲۰۴ میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی خصوصی و دولتی و داروخانه‌ها از بیمه‌ها وصول شده است.

وی افزود: اداره کل بیمه سلامت در مجموع یک هزار و ۹۱۴ میلیارد ریال و اداره کل بیمه تأمین اجتماعی نیز ۲۹۰ میلیارد ریال از مطالبات بیمارستان‌های خصوصی و دولتی و داروخانه‌ها را پرداخت کرده‌اند.

وی گفت: در راستای اجرای دستورات رئیس کل دادگستری استان کرمان در خصوص پیگیری عدم پرداخت مطالبات مراکز درمانی استان کرمان و همچنین پیشگیری از ایجاد اخلال در روند خدمات درمانی به مردم، وصول بدهی بیمه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

معاون قضائی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان اظهار داشت: در این راستا دو جلسه تخصصی با موضوع بررسی علل عدم پرداخت معوقات بیمه‌های استان به مراکز درمانی با حضور نمایندگان مراکز درمانی خصوصی و دولتی، داروخانه‌ها و بیمه‌ها در تاریخ‌های یکم و ۱۵ مهرماه برگزار و تصمیمات لازم برای حل این مشکل اتخاذ شد.

قویدل تاکید کرد: مدیران بیمه‌های استان کرمان بایستی طی دو ماه آینده کلیه مطالبات معوق خود را به داروخانه‌ها، بیمارستان‌های دولتی و بیمارستان‌های خصوصی پرداخت کنند.

کد خبر ۶۲۵۵۶۴۴


وصول مطالبات ۲۰۰۰ میلیاردی مراکز درمانی و دارویی کرمان از بیمه ها

منبع: مــهر
? وصول مطالبات ۲۰۰۰ میلیاردی مراکز درمانی و دارویی کرمان از بیمه ها