وزش باد و گرد و خاک تا پایان هفته در استان کرمان

فهیمه راستی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به وزش باد در کویر مرکزی و شرق استان کرمان تا پایان هفته جاری، اظهار داشت: احتمال خیزش گرد و خاک، وقوع ریزگردها، کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت غبار را خواهیم داشت. وی با بیان اینکه ۱۰ شهر استان متاثر از ریزش‌های کویر […]

فهیمه راستی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به وزش باد در کویر مرکزی و شرق استان کرمان تا پایان هفته جاری، اظهار داشت: احتمال خیزش گرد و خاک، وقوع ریزگردها، کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت غبار را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ۱۰ شهر استان متاثر از ریزش‌های کویر مرکزی و بادهای ۱۲۰ روزه سیستان قرار دارد، افزود: بیشینه این غبار برای مناطق شمال، شمال غرب و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز هواشناسی استان کرمان، ادامه داد: در این مدت ضمن افزایش ابر، رگبار پراکنده باران را در ارتفاعات مرکزی و برخی از مناطق جنوب غربی استان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه به لحاظ دمایی هم تداوم هوای گرم را تا پایان هفته در سطح استان پیش‌بینی می‌کنیم، افزود: از اوایل هفته آینده نیز حدود دو تا سه درجه افزایش دما را در کرمان خواهیم داشت.

انتهای پیام/۵۱۱/




وزش باد و گرد و خاک تا پایان هفته در استان کرمان

منبع: تسنــیم
? وزش باد و گرد و خاک تا پایان هفته در استان کرمان