وزارت جهاد کشاورزی: کمبود شکر نداریم

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که هیچ کمبودی در تامین شکر مورد نیاز مردم وجود ندارد و چنانچه کمبودی در بازار احساس شود،به مقدار نیاز شکر تخصیص می‌یابد. مسعود امراللهی اظهار کرد:«حدود ۱۰ هزار تن شکر از سوی شرکت بازرگانی دولتی و ۲۰ […]

فردای‌کرمان – گروه اقتصاد: مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که هیچ کمبودی در تامین شکر مورد نیاز مردم وجود ندارد و چنانچه کمبودی در بازار احساس شود،به مقدار نیاز شکر تخصیص می‌یابد.

مسعود امراللهی اظهار کرد:«حدود ۱۰ هزار تن شکر از سوی شرکت بازرگانی دولتی و ۲۰ هزار تن هم از سوی بخش خصوصی وارد چرخۀ مصرف شده است».

به گزارش فردای‌کرمان به نقل از ایسنا،وی ادامه داد:«جمعا حدود ۳۰ هزار تن شکر وارد بازار شده و هیچ مشکلی در تامین و توزیع شکر مورد نیاز مردم نداریم».

مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی که ۱۲ تیرماه در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد،اضافه کرد:«علی‌رغم توزیع ۳۰ هزار تن شکر چنانچه احساس کنیم که بازار همچنان به شکر نیاز دارد سهمیۀ جداگانه‌ای تعلق می‌گیرد». /پ

 




وزارت جهاد کشاورزی:کمبود شکر نداریم

منبع:خبر کرمان
?

وزارت جهاد کشاورزی:کمبود شکر نداریم

:اخبار استان کرمان – اقتصادی