ورود عدلیه به مشکل آب شرب کهنوج

رئیس دادگستری شهرستان کهنوج گفت: اگر مسئولان در مهلت مقرر قانونی، مشکلات شبکه آب شرب کهنوج را پیگیری نکنند، دادستانی به این موضوع ورود خواهد کرد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ سهراب سالاری در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان کهنوج به بحران کمبود آب در شهرستان کهنوج اشاره کرد و از مسئولان […]



رئیس دادگستری شهرستان کهنوج گفت: اگر مسئولان در مهلت مقرر قانونی، مشکلات شبکه آب شرب کهنوج را پیگیری نکنند، دادستانی به این موضوع ورود خواهد کرد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ سهراب سالاری در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان کهنوج به بحران کمبود آب در شهرستان کهنوج اشاره کرد و از مسئولان شهرستان و مدیرکل آبفا خواست که نسبت به حل معضلات آب شرب شهرستان اقدامات لازم را به عمل آورند.

 وی در خصوص مشکلات شبکه آب شرب شهرستان کهنوج افزود: اگر مسئولان در مهلت مقرر قانونی، مشکلات فوق را پیگیری نکنند، دادستانی به‌عنوان مدعی‌العموم به موضوع ترک فعل‌های صورت گرفته ورود خواهد کرد. 

این مقام قضایی با اشاره به لزوم پیشگیری از حیوان گزیدگی و عوارض و تبعات بعد از آن گفت: یکی از راه‌های مقابله با حیوان گزیدگی جمع‌آوری و ساماندهی حیوانات وحشی و واکسینه کردن حیواناتی از قبیل سگ‌های ولگرد است.

وی تاکید کرد: شهرداری و مسئولان مرکز بهداشت شهرستان کهنوج باید نسبت به جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و ساماندهی آن ها اقدامات لازم را به‌عمل آورند.

 این جلسه با حضور سهراب سالاری رئیس دادگستری و امید رضایی دادستان شهرستان کهنوج و نمایندگان مرکز بهداشت و آموزش پرورش در سالن شهید مطهری شهرستان کهنوج برگزار شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای خبر/ پسند


ورود عدلیه به مشکل آب شرب کهنوج

منبع:آرمـان
? ورود عدلیه به مشکل آب شرب کهنوج