ورود دستگاه قضائی به مشکلات شبکه تامین آب جازموریان

نذیر کرمان/کرمان رئیس حوزه قضائی شهرستان جازموریان از ورود دستگاه قضائی به مشکلات شبکه تامین آب شرب شهروندان خبر داد و گفت: مهلت یک ماهه  به دستگاه‌های متولی برای اصلاح و رفع معایب داده شده و با ترک فعل‌های صورت گرفته برخورد قانونی خواهد شد. محمد رسول مکران نژاد امروز سوم مرداد ماه در جلسه […]



نذیر کرمان/کرمان رئیس حوزه قضائی شهرستان جازموریان از ورود دستگاه قضائی به مشکلات شبکه تامین آب شرب شهروندان خبر داد و گفت: مهلت یک ماهه  به دستگاه‌های متولی برای اصلاح و رفع معایب داده شده و با ترک فعل‌های صورت گرفته برخورد قانونی خواهد شد.

محمد رسول مکران نژاد امروز سوم مرداد ماه در جلسه شورای سلامت شهرستان جازموریان بر رفع مشکلات حوزه بهداشت و سلامت تاکید کرد و افزود: لوله‌های شکسته آب مشکلاتی از قبیل قطعی آب و تهدیدات بهداشتی را در پی دارد و عدم ترمیم شبکه آبرسانی، سلامت مردم را به خطر می‌اندازد.

وی اعلام کرد: ادارات متولی از جمله آب و فاضلاب شهرستان موظف هستند نسبت به رفع مشکلات شبکه آبرسانی اقدام کند.

این مقام قضائی با بیان اینکه مردم مناطق مختلف شهرستان زهکلوت از عدم مدیریت پسماند شهری و کوتاهی اداره‌های ذیربط گلایه‌مند هستند؛ از مردم خواست هرگونه نابه‌سامانی در حوزه آب و فاضلاب و مشکلات مربوطه را به اطلاع حوزه قضائی برسانند.

انتهای پیام


ورود دستگاه قضائی به مشکلات شبکه تامین آب جازموریان

منبع: ایـسنا
? ورود دستگاه قضائی به مشکلات شبکه تامین آب جازموریان