ورمزیار: استقلال شجاعانه بازی کرد و برد شیرینی مقابل گل‌گهر کسب کرد/ کار برای فتح جام هنوز تمام نشده است

به گزارش نذیر کرمان، صادق ورمزیار، پیشکسوت استقلال، در گفتگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، به تحلیل عملکرد استقلال در دیدار مقابل گل‌گهر و همچنین شرایط این تیم در کورس قهرمانی پرداخت. تحلیل بازی استقلال مقابل گل‌گهر: استقلال در نیمه اول نمایش خوبی داشت و با یک گل به رختکن رفت. در نیمه دوم، استقلال […]

به گزارش نذیر کرمان، صادق ورمزیار، پیشکسوت استقلال، در گفتگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، به تحلیل عملکرد استقلال در دیدار مقابل گل‌گهر و همچنین شرایط این تیم در کورس قهرمانی پرداخت.

تحلیل بازی استقلال مقابل گل‌گهر:

  • استقلال در نیمه اول نمایش خوبی داشت و با یک گل به رختکن رفت.
  • در نیمه دوم، استقلال نمایشی مشابه بازی مقابل نساجی داشت، اما خوشبختانه گلی دریافت نکرد و بازی را با برد پشت سر گذاشت.

ورمزیار: “استقلال در نیمه اول بازی مقابل گل‌گهر، شجاعانه بازی کرد و توانست با یک گل به رختکن برود. در نیمه دوم البته باز هم نمایشی مشابه نمایش مقابل نساجی دیدیم که خوشبختانه با گل همراه نشد و استقلال بازی را با برد پشت سر گذاشت.”

کار برای فتح جام هنوز تمام نشده است:

  • ورمزیار: “کار برای فتح جام هنوز تمام نشده و جام در دسترس است. بهتر است مشکلات حل شود تا استقلال ضمن برد پیکان، حتی اگر قهرمان نشد هم در آینده موفق باشد.”

#استقلال #لیگ_برتر #ورمزیار #گل_گهر #قهرمانی #جام

به گزارش نذیر کرمان، استقلال در هفته پایانی لیگ برتر باید به مصاف پیکان برود و در صورت کسب پیروزی، منتظر نتیجه بازی پرسپولیس و سپاهان خواهد ماند.

کار استقلال در لیگ هنوز تمام نشده است

منبع: بــرنا
? کار استقلال در لیگ هنوز تمام نشده است