وجود ۱۷ مدرسه تخریبی و ۸ مدرسه کانکسی در بم

فت فتو/کرمان مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم گفت: در سطح شهرستان ۳۲ کلاس و هشت مدرسه کانکسی داریم. حسین الله‌آبادی امروز ۱۳ آذرماه در شورای آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: ۳۸ هزار و ۳۰۰ نفر دانش آموز در شهرستان بم داریم. وی با اشاره به فعالیت چهار مدرسه در شیفت عصر در […]

فت فتو/کرمان مدیر آموزش و پرورش شهرستان بم گفت: در سطح شهرستان ۳۲ کلاس و هشت مدرسه کانکسی داریم.

حسین الله‌آبادی امروز ۱۳ آذرماه در شورای آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: ۳۸ هزار و ۳۰۰ نفر دانش آموز در شهرستان بم داریم.

وی با اشاره به فعالیت چهار مدرسه در شیفت عصر در شهرستان بم افزود: در سطح شهرستان ۳۲ کلاس و هشت مدرسه کانکسی داریم.

الله آبادی بیان کرد: مجتمع فرهنگیان بم بعد از زلزله احداث شده و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هنوز تکمیل نشده است.

به گزارش فت فتو، قدرت آبادی رئیس مجمع خیران مدرسه ساز بم نیز در این جلسه اظهار کرد: از زمان وقوع زلزله با خیرانی خارج از کشور در ارتباط هستیم و قصد داریم همایش بین‌المللی تجلیل از خیران مدرسه ساز را در بم برگزار کنیم.

وی افزود: در زمان زلزله، مدارس از بین رفت و بعد از زلزله یکسری مدارس بازسازی و مابقی مقاوم سازی شد و آن زمان فضاهای آموزشی برای ۲۰ هزار دانش آموز بود و اکنون ۳۸ هزار دانش آموز داریم.

قدرت آبادی تصریح کرد: ۱۸ مدرسه جدید در شهرستان بم نیاز است و ۱۷ مدرسه تخریبی داریم که نیاز به بازسازی دارند.

همچنین رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز در این جلسه درباره فروش املاک مازاد این نهاد بیان کرد: ۱۰ مجوز در سال جاری برای فروش املاک مازاد صادر شده است.

وی افزود: باید اراضی و املاک مازاد تغییر کاربری داده و یا به فروش برسد تا در حوزه‌های موردنیاز استفاده شود زیرا در بسیاری از مناطق مشکل داریم.

انتهای پیام




وجود ۱۷ مدرسه تخریبی و ۸ مدرسه کانکسی در بم

منبع: ایـسنا
? وجود ۱۷ مدرسه تخریبی و ۸ مدرسه کانکسی در بم