واگذاری ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات به دهیاری‌های کرمان | اخبار استان کرمان

با حضور استاندار کرمان، ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی شامل ماشین آتش‌نشانی، کمپرسی و وانت نیسان به دهیاری‌های استان واگذار شد. به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در مراسم واگذاری ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی به تعدادی از دهیاری‌های استان […]



با حضور استاندار کرمان، ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی شامل ماشین آتش‌نشانی، کمپرسی و وانت نیسان به دهیاری‌های استان واگذار شد.

به گزارش گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار صبح امروز در مراسم واگذاری ماشین‌آلات عمرانی و خدماتی به تعدادی از دهیاری‌های استان با بیان اینکه حدود یک سوم از جمعیت کشور در روستاها ساکن هستند، عنوان کرد: در حالی که ارائه خدمات به جمعیت شهری با ساختارهای اداری و اجرایی و به‌صورت سازماندهی‌شده است، اما در روستاها این چنین نیست و دهیاری پاسخگوی همه حوزه‌ها باید باشد.

وی افزود: یکسری خدمات از جمله بیمارستان به دلیل خُرد بودن جمعیت در روستاها وجود ندارد و برای خیلی از خدمات نیز ساختار مشخصی نیست و عملا حجم بالا و متنوعی از کار بر دوش دهیاری‌هاست.

استاندار کرمان گفت: خودروهای واگذاری به دهیاری‌ها علاوه بر اینکه ضرورت‌های دهیاری را انجام می‌دهد، امکان درآمدزایی را نیز دارند.

فداکار بیان کرد: وضعیت مالی دهیاری‌ها مناسب است و محدودیت ساز و کار نسبت به شهر را هم ندارند و این یک فرصت ایجاد می‌کند که با جذب اعتبارات به کارهای مختلف بپردازند.

انتهای خبر/ طهماسبی


واگذاری ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات به دهیاری‌های کرمان

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? واگذاری ۲۵ دستگاه ماشین‌آلات به دهیاری‌های کرمان