هم تیمی‌ام موجب شد به اتلتیکو بروم

به گزارش نذیر کرمان، کانر گلگر که در نهایت با حواشی زیاد میان دو باشگاه از چلسی به اتلتیکومادرید پیوست از حضورش در باشگاه جدید بسیار خرسند است و فاش کرده هم تیمی ملی پوش او کمک زیادی در گرفتن این تصمیم کرده است. ستاره ۲۴ ساله در این خصوص گفت: از حضورم در اینجا […]



به گزارش نذیر کرمان، کانر گلگر که در نهایت با حواشی زیاد میان دو باشگاه از چلسی به اتلتیکومادرید پیوست از حضورش در باشگاه جدید بسیار خرسند است و فاش کرده هم تیمی ملی پوش او کمک زیادی در گرفتن این تصمیم کرده است.

ستاره ۲۴ ساله در این خصوص گفت: از حضورم در اینجا خوشحالم و از هر دقیقه‌اش لذت می‌برم. مطمئن بودم این انتقال صورت می‌گیرد چرا که خیلی دوست داشتم به اینجا بیایم. باشگاه هم علاقه زیادی به من داشت، برای همین می‌دانستم رخ می‌دهد. خوشحالم که بالاخره آمدم.

گلگر ادامه داد: من با تریپیر در یورو بودم و چند ماهی با او سپری کردم. درباره مسائل باشگاه زیاد با هم صحبت می‌کردیم و او واقعا در تصمیم گیری به من کمک کرد. تریپیر درباره اتلتیکو چیزهای زیادی به من گفت، سرمربی، بازیکنان، شهر مادرید و همه اینها. او تصمیم گیری را برای من بسیار آسان کرد.

انتهای پیام/


هم تیمی‌ام موجب شد به اتلتیکو بروم

منبع: بــرنا
? هم تیمی‌ام موجب شد به اتلتیکو بروم