همراهی و همدلی مجلس با دولت پزشکیان | اخبار اصلاحات

به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از ایسنا، روز گذشته؛ چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ نمایندگان مجلس بعد از ۵ روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم، به ۱۹ وزیر دولت مسعود پزشکیان رای اعتماد دادند و در عمل همراهی و همدلی با دولت اثبات کردند. در همین رابطه، تعدادی از نمایندگان مجلس با انتشار مطالبی در […]


به گزارش اصلاحات نیوز به نقل از ایسنا، روز گذشته؛ چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ نمایندگان مجلس بعد از ۵ روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی کابینه چهاردهم، به ۱۹ وزیر دولت مسعود پزشکیان رای اعتماد دادند و در عمل همراهی و همدلی با دولت اثبات کردند.

در همین رابطه، تعدادی از نمایندگان مجلس با انتشار مطالبی در صفحات شخصی خود در شبکه ایکس نوشتند که در زیر می‌خوانید.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس:

«نمایندگان محترم مجلس در راستای همکاری با دولت محترم، گام دوم وفاق را برداشتند و به تمام اعضاء کابینه پیشنهادی دکتر پزشکیان رأی اعتماد دادند.

‏ان‌شاالله مجلس در مسیر حل مشکلات کشور و محقق کردن احکام برنامه هفتم پیشرفت در کنار دولت خواهد بود. موفقیت دولت موفقیت همه ماست.»

علی نیکزاد نایب رییس مجلس:

«مجلس با رای اعتماد حداکثری به کابینه پیشنهادی نشان داد با همدلی و همراهی به دنبال کمک به دولت محترم است. از امروز نوبت وزرای محترم است که با مجاهدت و مراقبت برای حل مشکلات کشور جهاد کنند.»

احمد نادری عضو هیات رییسه مجلس:

«رای اعتماد به وزیران اتفاقی مبارک و نمادین در عرصه وفاق ملی است؛ اما ⁧وفاق ملی⁩ را نباید به سطح نخبگان سیاسی فروکاست. مهم‌ترین عامل وفاق ملی در عرصه عمومی همان دال مرکزی گفتمان رئیس‌جمهور است: برقراری ⁧عدالت اجتماعی⁩»

فاطمه محمدبیگی رییس فراکسیون زنان مجلس:

«به وزرای جدید که از مجلس رای اعتماد گرفتند تبریک می‌گویم. بی‌شک مسئولیت خطیری بر دوش یکایک آنهاست و مردم منتظر عمل وزیران به وعده‌ها و مطالباتشان هستند. قطعا ما نمایندگان در کنار انجام وظایف نظارتی دقیق، یاریگر دولت جدید خواهیم بود.»

مسلم صالحی نماینده اقلید:

«ماراتن رای اعتماد به وزاری پیشنهادی دولت چهاردهم تمام شد. سعی کردم در رای خود به عنوان نماینده و خادم مردم صلاحیت ها، سوابق و منویات مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهم.

ضمن آرزوی موفقیت برای ⁧دولت وفاق⁩ امیدوارم با عملکردی مناسب، رضایتمندی خداوند متعال و مردم عزیز  را فراهم نماید.»

رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگان:

«همدلی کم سابقه مجلس و دولت را شاهد بودیم. با تشکر از همه همکارانم در مجلس، دکتر ⁧قالیباف⁩ ریاست محترم مجلس و دکتر ⁧پزشکیان⁩ ریاست محترم جمهور؛ خدمت برای مردم شروع شد.»

عباس گودرزی نماینده بروجرد:

«امیدواریم دولت محترم در جهت حل مشکلات مردم موفق باشند و وزرا مطابق سخنان آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور محترم در چارچوب قوانین بالادستی از جمله قانون برنامه هفتم و سیاست‌های کلی نظام، عمل کنند.»

علی خضریان نماینده تهران:

«رای اعتماد نمایندگان ⁧مجلس⁩ به همه وزرای پیشنهادی ⁧دولت چهاردهم⁩ که به دلیل پشتیبانی کم‌نظیر ⁧رهبر انقلاب⁩ از ایشان صورت گرفت، ان‌شاالله موجب تسریع در اجرایی‌سازی برنامه هفتم و چشاندن طعم شیرین خدمت به مردم عزیز ایران شود. آقای پزشکیان مجلس به حرف شما اعتماد کرد. حالا نوبت شماست.»

احسان عظیمی‌راد نماینده مشهد:

«آرزوی موفقیت برای ⁧دولت وفاق ملی⁩؛ دولت بدون وقفه و بهانه باید به امور کشور بپردازد. از امروز مجلس هم ⁧پاسخگو⁩ خواهد بود و هم ⁧مطالبه‌گر⁩»

محمدمهدی شهریاری نماینده بجنورد:

«وفاق ملی از طریق، تغییرات مثبت برای مردم و بهبود شرایط ممکن است؛ از کابینه انتظار می‌رود که با همکاری یکدیگر و تلاش مضاعف، فرصت خدمت را غنیمت بشمارد.

مجلس نیز با نظارت دقیق و حمایت های لازم در کنار دولت خواهد بود.بیایید با هم امید را در دل مردم زنده کنیم.»


همراهی و همدلی مجلس با دولت پزشکیان

منبع: اصلاحات نیوز
? همراهی و همدلی مجلس با دولت پزشکیان