همتی مضاعف برای تحقق شعار سال در کرمان

درحالی‌که رهبر انقلاب جهش تولید و مشارکت مردمی را عنوان کرده است، گروه نخبگانی و مدیران اقتصادی استان به‌دنبال تحقق آن هستند. به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» همت مضاعف تیم‌های اقتصادی استان کرمان برای رسیدن به جهش تولید توام با مشارکت مردم که مد نظر مقام معظم رهبری است، از […]



درحالی‌که رهبر انقلاب جهش تولید و مشارکت مردمی را عنوان کرده است، گروه نخبگانی و مدیران اقتصادی استان به‌دنبال تحقق آن هستند.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «نذیر کرمان» همت مضاعف تیم‌های اقتصادی استان کرمان برای رسیدن به جهش تولید توام با مشارکت مردم که مد نظر مقام معظم رهبری است، از ابتدای سال حرکتی ۳۰۰ درصدی را آغاز کرده است.

استان کرمان به واسطه ظرفیت‌های بزرگ و پتانسیل‌های عمیقی که دارد، توان کار بسیار به سبک جهاد را دارد و برگزاری جلسات نخبگانی اقتصادی در واحدهای صنعتی با ریاست استاندار کرمان گویای این امر است.

از ابتدای سال جاری بیش از ۱۰ جلسه اقتصادی در استان به صورت آشکار و بیش از ۳۰ جلسه غیرعلنی برای بررسی چالش‌های تولید برگزار شده است و نتایج خوبی هم به دست آمده است.

در کنار تیم اقتصادی استان‌ها که دولتی است، بسیج نیز به‌عنوان نقش حمایت‌گر فعالیت خود را آغاز کرده است و برگزاری جشنواره اعطای نشان اقتصادی در قشر بسیج کارگری، افتتاح دفتر پیشگامان طرح و ایده در بسیج علمی و برگزاری دوره‌های تخصصی آموزشی قوانین اقتصادی در بسیج مهندسین برای عارضه یابی از واحدهای تولیدی، بسیار پر توان خود را نشان داده است.

تنها دو ماه از تعیین شعار سال گذشته اما عملکرد خدمات جهادی‌وار تیم اقتصادی استان اعم از بخش خصوصی، دولتی و بخش نهادهای مردمی هم‌چون بسیج، کمیته امداد و حتی دفاتر آستان قدس رضوی تاکنون رضایت بخش و ملموس بوده است.

روز گذشته نیز افتتاحیه دوره تخصصی توانمندسازی مدیران بسیج مهندسین صنعت و معدن جنوب شرق کشور به میزبانی شیراز برگزار شد.

در این دوره دو روزه کارگاه‌های آموزشی مشاوره مالیاتی، بیمه‌ای، تامین مالی صنایع نیمه فعال و عقود بانکی و انواع قراردادها، آموزش مشاوره مباحث دانش‌بنیان صنایع، الگوهای عارضه‌یابی و آماده‌سازی برنامه بهبود و احیای واحدهای صنعتی همراه با ارائه الگوهای موفق تولیدی و صنعتی درحال برگزاری است.

با این تفاسیر امیدواریم که تیم اقتصادی استان بتواند در تحقق شعار سال گام‌های بلندی بردارد.

انتهای خبر/ طهماسبی


همتی مضاعف برای تحقق شعار سال در کرمان

منبع:آرمـان
? همتی مضاعف برای تحقق شعار سال در کرمان