همایش پیاده روی ۱۶ هزار نفری سیرجان برنامه صبح و نشاط پخش زنده شبکه ۳ سیما

با حضور رئیس فدراسیون ورزش های همگانی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهرستان سیرجان با مشارکت بیش از ۱۶ هزار نفر از مردم برگزار شد. به گزارش نذیر کرمان، برنامه صبح و نشاط پخش زنده از شبکه ۳ سیما و شبکه ۵ سیمای استان کرمان با حضور بیش از ۱۶ هزار نفر از مردم سیرجان […]


با حضور رئیس فدراسیون ورزش های همگانی همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی شهرستان سیرجان با مشارکت بیش از ۱۶ هزار نفر از مردم برگزار شد.

به گزارش نذیر کرمان، برنامه صبح و نشاط پخش زنده از شبکه ۳ سیما و شبکه ۵ سیمای استان کرمان با حضور بیش از ۱۶ هزار نفر از مردم سیرجان و توابع این شهر در دهکده تفریحی گردشگری گهر پارک سیرجان با حضور دکتر خلیلی رئیس، دکتر علیرضا مهدوی دبیر، شهرام علم نایب رئیس فدراسیون ورزش های همگانی، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، امیر جعفری رئیس هیات ورزش های همگانی استان کرمان، دکتر اسفندیاری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گل گهر سیرجان، مهندس رفیعیان مدیرعامل گهر پارک، سرهنگ روز خوش رئیس مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج و سپاه ثارالله استان کرمان، سلحشور سالاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان و تنی چند از مسئولین محلی برگزار شد.

دکتر خلیلی رئیس فدراسیون ورزش های همگانی در این همایش بزرگ بی سابقه از مردمی که در همایش شرکت کرده بودند بابت اینکه به سلامتی و تندرستی خودشان اهمیت قائل شدند ، قدر دانی کرد و گفت: پیاده روی یکی از ساده ترین، ارزان ترین ، در دسترس ترین و با امکانات کم می توان آن را انجام داد و اگر روزی ۳۰ دقیقه مردم پیاده روی کنند سلامتی و تندرستی خودشان را تضمین کرده اند.

وی از راه اندازی اپلیکیشن گامیران توسط فدراسیون ورزش های همگانی خبر داد و تصریح کرد: مردم ایران می توانند با نصب این نرم افزار بر روی گوشی و انجام پیاده روی از فدراسیون ورزش های همگانی جایزه دریافت نمایند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از مهندس عتیقی مدیرعامل شرکت بزرگ صنعتی معدنی گل گهر سیرجان قدردانی نمود و بیان داشت: گل گهر سیرجان با فراهم کردن زیر ساخت های ورزشی در راستای ادای سهم مسیولیت های اجتماعی، فرهنگی و ورزشی… اقدامات مطلوبی را انجام داده که امروز شاهد هستیم بیش از ۱۶ هزار. نفر از مردم سیرجان و اطراف سیرجان در این همایش در یک مکان مفرح، زیبا و با ظرفیت های خوب ورزشی،تفریحی و گردشگری حضور پیدا کردند.


همایش پیاده روی ۱۶ هزار نفری سیرجان برنامه صبح و نشاط پخش زنده شبکه ۳ سیما

منبع:یـزدان کـرمان
? همایش پیاده روی ۱۶ هزار نفری سیرجان برنامه صبح و نشاط پخش زنده شبکه ۳ سیما