هماهنگی هایی با وزیر صنعت و جهاد کشاورزی برای گره گشایی صادرات گل و گیاه از مازندران انجام شد

به گزارش نذیر کرمان از مازندران ، مقام عالی دولت در مازندران با بیان این که یک واحد تولیدی، زمانی موفق عمل خواهد کرد که مدیریت درست داشته باشد، گفت: آموزش و مدیریت درست برای واحدهای تولیدی مازندران یک امر ضروری است. یوسف نوری در بازدید از یک واحد تولیدی و صادراتی گل و گیاه […]



به گزارش نذیر کرمان از مازندران ، مقام عالی دولت در مازندران با بیان این که یک واحد تولیدی، زمانی موفق عمل خواهد کرد که مدیریت درست داشته باشد، گفت: آموزش و مدیریت درست برای واحدهای تولیدی مازندران یک امر ضروری است.

یوسف نوری در بازدید از یک واحد تولیدی و صادراتی گل و گیاه در آمل، اظهار کرد: دانشجویان و دانش آموزان همزمان با تحصیل باید مدیریت درست را به صورت عملی و بازدیدهای میدانی بیاموزند.

وی اظهار کرد: واحدهای تولیدی با اصلاح فرایندهای تولید و تکمیل زنجیره آن نقش مهمی در افزایش تولید و رونق صادرات خواهند داشت.

نوری با بیان این که آموزش در تولید دارای جایگاه بسیار ممتازی است، اظهار کرد: گسترش فرهنگ آموزش زمینه توانمندی مردم و کشاورزان را افزایش خواهد داد.

استاندار مازندران ادامه داد: تولیدگل و گیاه و گیاهان دارویی ظرفیت های خوبی هستند که با بکارگیری بذرهای اصلاح شده تولید کیفی مناسبی را به همراه خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در مازندران، افزود: برای گره گشایی فرایند صادرات گل و گیاه از مازندران، پیگیری ها و هماهنگی هایی با وزیر صنعت و جهاد کشاورزی انجام شد.

این مقام مسوول تصریح کرد: دولت خود را مکلف به حمایت از کشاورزان و تولید کنندگان می داند و برای گره گشایی از مشکلات آنها از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام 


هماهنگی هایی با وزیر صنعت و جهاد کشاورزی برای گره گشایی صادرات گل و گیاه از مازندران انجام شد

منبع: بــرنا
? هماهنگی هایی با وزیر صنعت و جهاد کشاورزی برای گره گشایی صادرات گل و گیاه از مازندران انجام شد