اختلال در پیام‌رسان‌های داخلی

هشدار وزیر ارتباطات: اختلال در پیام‌رسان‌های داخلی باید استثنا باشد

در حاشیه جلسه اخیر هیئت دولت، عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، نسبت به تخلفات اخیر در عملکرد پیام‌رسان‌های داخلی واکنش نشان داد.

 

 زارع‌پور طی گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به اختلال اخیر در یکی از پیام‌رسان‌های داخلی اعلام کرد که بروز چنین اختلالاتی به‌صورت معمول ممکن است رخ دهد اما تکرار آنها نشان‌دهنده یک ایراد بزرگ‌تر در سیستم است.

“هرچند اختلالاتی در عرصه فناوری اطلاعات امری اجتناب‌ناپذیر هستند، اما حفظ استمرار و ثبات در خدمات ارتباطی برای اطمینان و رضایت کاربران اهمیت ویژه‌ای دارد”، زارع‌پور در این جمع خبری اظهار داشت. وزیر با بیان اینکه وقوع اختلال‌های گهگاهی طبیعی است، بر غیرطبیعی بودن تکرار آنها تاکید کرد و از تیم‌های مربوطه خواست تا برای شناسایی و رفع علل اصلی این مسائل اقدامات فوری انجام دهند.

این اظهارات نشان از آن دارد که دولت مصمم است تا در راستای ارتقاء کیفیت خدمات دیجیتالی و رفع نواقص احتمالی آنها گام‌های اساسی بردارد. با تمرکز بر بهبود عملکرد فنی و همچنین افزایش رضایتمندی کاربران، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به دنبال تضمین ثبات و اعتماد در برابر این خدمات اساسی است.

کلمات کلیدی: عیسی زارع‌پور, وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات, اختلال پیام‌رسان داخلی, خدمات دیجیتالی, استمرار و ثبات

زارع‌پور: اختلال پیام رسان داخلی طبیعی ولی تکرارش غیر طبیعی است

منبع:آنـــا
? زارع‌پور: اختلال پیام رسان داخلی طبیعی ولی تکرارش غیر طبیعی است