هشدار زرد برای وزش باد و گرد و خاک در استان کرمان/ پیش‌بینی کاهش دما | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از امروز تا ابتدای هفته آینده برای نوار شرقی و برخی مناطق نیمه غربی استان وزش باد نسبتاً شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود. امین دریافر امروز ششم شهریورماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: با توجه به سمت و سرعت باد خیزش […]



نذیر کرمان/کرمان کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: از امروز تا ابتدای هفته آینده برای نوار شرقی و برخی مناطق نیمه غربی استان وزش باد نسبتاً شدید و گردوخاک پیش بینی می‌شود.

امین دریافر امروز ششم شهریورماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: با توجه به سمت و سرعت باد خیزش گردوخاک، افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا در این مناطق به ویژه مناطق جنوب شرقی دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی استان کرمان بیان کرد: در روزهای  آینده در سایر مناطق استان نیز جوی نسبتاً پایدار و آرام را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه به لحاظ دمایی نیز، پایان هفته برای اغلب مناطق کاهش دما پیش بینی می‌شود؛ افزود: صبح امروز دمای هوای شهر کرمان ۱۷ درجه سانتیگراد بود و در گرم‌ترین ساعات به ۳۵ درجه خواهد رسید.

دریافر گفت: روز گذشته لاله زار با دمای ۹ درجه، سردترین و منوجان با دمای ۴۷ درجه، گرم‌ترین نقطه استان کرمان بود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی بیان کرد: از روز پنجشنبه تا ابتدای هفته آینده درسطح استان وزش باد نسبتاً شدید و خیزش گردوخاک پیش بینی می شود بنابراین انتقال ریزگرد، افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا برای اغلب مناطق به ویژه نواحی شرقی و برخی از مناطق شمال غرب، غرب و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام


هشدار زرد برای وزش باد و گرد و خاک در استان کرمان/ پیش‌بینی کاهش دما

منبع: ایـسنا
? هشدار زرد برای وزش باد و گرد و خاک در استان کرمان/ پیش‌بینی کاهش دما