هشدار بارش شدید باران در برخی از نقاط کشور

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، به‌ویژه در ساعت‌های بعدازظهر و شب رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود. به گزارش نذیر کرمان، با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی کشور امروز (سه شنبه) در خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی و […]

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، به‌ویژه در ساعت‌های بعدازظهر و شب رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

به گزارش نذیر کرمان، با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی کشور امروز (سه شنبه) در خراسان شمالی و ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، به‌ویژه در ساعت‌های بعدازظهر و شب رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه و پنجشنبه در ارتفاعات شرقی البرز، جمعه در گلستان، خراسان شمالی و شنبه در گلستان و شمال استان‌های آذربایجان شرقی و اردبیل در ساعت‌های بعدازظهر و شب رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش بینی می‌شود.

در سه روز آینده در استان‌های ساحلی خزر در برخی ساعت‌ها بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

همچنین در سه روز آینده در نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، برخی نقاط استان‌های فارس، هرمزگان و در جنوب کرمان در ساعت‌های بعد از ظهر رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

طی پنج روز آینده در شمال شرق، شرق، جنوب شرق، جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز و در استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی، وزش باد شدید، گاهی گردوخاک، کاهش دید و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه تا شنبه با توجه به تشدید سرعت وزش باد در برخی ساعت‌ها در شرق کشور طوفان گردوخاک رخ خواهد داد.

آسمان امروز تهران صاف و در برخی ساعت‌ها همراه با وزش باد و گرد و خاک خواهد بود. بیشینه دمای امروز تهران ۳۶ و کمینه دمای آن ۲۱ درجه سانتی‌گراد بالای صفر است.

کد خبر ۶۱۸۰۲۲۱


زهره آقاجانی




هشدار بارش شدید باران در برخی از نقاط کشور

منبع: مــهر
?هشدار بارش شدید باران در برخی از نقاط کشور : اخبار استان کرمان – اقتصادی