هر ۱۱ دختر ما در المپیک موفق شدند مدال ارزشمندی را به دست آورند

مریم کاظمی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران ایران در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار داشت: الحمدالله به حول و قوه الهی و بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد و تلاش‌هایی که در تمام سطوح مدیریتی کشور انجام شد، اتفاقات خوبی رقم خورد. ۲ مدال ارزشمند برای اولین […]



مریم کاظمی پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی نذیر کرمان، با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران ایران در رقابت‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار داشت: الحمدالله به حول و قوه الهی و بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شد و تلاش‌هایی که در تمام سطوح مدیریتی کشور انجام شد، اتفاقات خوبی رقم خورد. ۲ مدال ارزشمند برای اولین بار در کاروان المپیکی ایران به بانوان اختصاص پیدا کرد و دختران ما موفق شدند یک نقره و یک برنز ارزشمند را برای اولین بار کسب کنند.

وی تاکیدکرد: برای اولین بار نقره این رویداد‌ها را در بخش بانوان کسب کردیم اگرچه که ما اعتقاد داریم همه ۱۱ دختر ما در المپیک موفق شدند مدال‌های ارزشمند زن مسلمان ایرانی بودن را به دست آورند. این نشان‌ها نشان‌های فنی است که این ورزشکاران ما با شایستگی‌های فنی نسبت به رقبای شان به دست آوردند. من برای همه این عزیزان آرزوی توفیق دارم و امیدوار هستم که با این تلاش و با این پیگیری و با این اعتمادی که در سطح مدیریت کشور به ورزش بانوان و به مدیریت ورزش بانوان و به تخصص ورزش بانوان در زمینه هدایت تیم‌های ورزشی شده همچنان شاهد این اتفاقات خوب در ورزش بانوان باشیم.

معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان افزود: به کادر فنی تمام ایرانی و تمام بانوی ما که حقیقتاً تلاش بسیار ارزشمندی را در زمینه کسب موفقیت‌ها انجام دادند، تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم. از تمام مادران و پدران بزرگواری که برای این روز ایران خون دل خوردن و زحمت‌های بسیار شایانی را کشیدند تشکر دارم. قطعاً اگر حمایت خانواده‌ها در زمینه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وجود نداشته باشد این اتفاقات خوب برای ورزش ما رخ نمی‌دهد. این حمایت از خانواده و در واقع پدر و مادر شروع شده و تا ما که وظیفه‌دار حمایت از ورزشکاران و ایجاد شرایط مناسب و مساعد برای ادامه روند قهرمانی شان هستیم باید ادامه‌دار باشد تا این نتیجه‌ها رقم بخورد.

کاظمی‌پور با تاکید بر اهمیت این مدال‌های ارزشمند خاطرنشان کرد: این موفقیت‌ها را به روح بلند و ملکوتی رئیس جمهور عزیزمان جناب حضرت آیت الله رئیسی هدیه می‌دهم. با این شادی و این افتخارآفرینی‌ها امروز روح ایشان در ملکوت اعلا در این افتخارآفرینی‌ها شاد شده و انشالله دعای ایشان بدرقه راه جوانان ما باشد تا شاهد استمرار قهرمانی‌ها افتخارآفرینی‌های ورزشکاران مان در تمامی عرصه‌های بین المللی باشیم.

وی در مورد اعزام کاروان پارالمپیک ایران که قرار است طی روز‌های آینده عازم پاریس شود، تصریح کرد: حمایت‌ها برای پارالمپیکی‌ها ادامه دارد. از همه مردم تقاضا می‌کنیم که با دعای خیرشان کاروان پارالمپیکی‌ها و فرزندان ایران را هم حمایت کنند. ۶۵ ورزشکار در کاروان فرزندان ایران به قصد افتخارآفرینی برای ایران قرار است در قالب پارالمپیک ایران راهی فرانسه شوند را انشالله در هفته‌های آینده ترک خواهند کرد و قطعا به دعای خیر همه مردم نیاز مبرم دارند.

معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان در مورد حضور بانوان در رقابت‌های پارالمپیک پاریس گفت: بانوان در پارالمپیک هم در ۵ رشته شرکت خواهند داشت. در پارالمپیک ما ۱۲ بانوی شرکت کننده داریم که در واقع با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که شده اردو‌ها و تدارکات ویژه‌ای که برای عزیزانمان صورت گرفته است، پیش‌بینی می‌کنیم که انشاالله در این بخش هم دختران ما بتوانند بدرخشند و اتفاقات بسیار خوبی رو رقم بزنند.

گفت و گو از علی شفیعی جم

انتهای پیام/ 


هر ۱۱ دختر ما در المپیک موفق شدند مدال ارزشمندی را به دست آورند

منبع: بــرنا
? هر ۱۱ دختر ما در المپیک موفق شدند مدال ارزشمندی را به دست آورند