نيسان‌ سرقتی در بم توقيف شد | اخبار استان کرمان

جانشين‌ انتظامی بم از کشف يک‌ دستگاه سايپای سرقت‌ شده از تهران و دستگيری سارقان آن هنگام عبور شبانه از اين شهرستان خبر داد. به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌ آرمان» و به نقل از روابط عمومی پلیس، داريوش تاج‌آبادی گفت: برابر اعلام مانيتورينگ شهرستان مبنی‌بر تردد يک‌ دستگاه نيسان سرقتی از محورهای […]



جانشين‌ انتظامی بم از کشف يک‌ دستگاه سايپای سرقت‌ شده از تهران و دستگيری سارقان آن هنگام عبور شبانه از اين شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه شهرستان‌های پایگاه خبری تحلیلی «راه‌ آرمان» و به نقل از روابط عمومی پلیس، داريوش تاج‌آبادی گفت: برابر اعلام مانيتورينگ شهرستان مبنی‌بر تردد يک‌ دستگاه نيسان سرقتی از محورهای محدوده شهر بم، موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.
 

وی افزود: بلافاصله ماموران تيم يگان‌ امداد با پايش نامحسوس محور بم-زاهدان خودروی مسروقه را شناسايی و آن را طی يک عمليات غافل‌گيرانه متوقف کردند.
 
تاج‌آبادی با اشاره به دستگيری دو نفر سارق و معرفی آن‌ها به مرجع‌قضایی، خاطرنشان کرد: نصب تجهيزات ايمنی و هشدار‌دهنده مناسب بر روی خودروها از مهم‌ترين عوامل پيشگيری از سرقت به‌شمار می‌رود که اميد‌ است، شهروندان ضمن رعايت اين نکات، هرگونه اقدام مشکوک را نيز با پليس در ميان بگذارند.

انتهای خبر/ تاج‌الدینی 


نيسان‌ سرقتی در بم توقيف شد

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? نيسان‌ سرقتی در بم توقيف شد