نویدکیا: نتوانستیم با تیم‌های بالادستی در اعداد و ارقام رقابت کنیم | اخبار کرمان و شهرستان ها

سرمربی مس رفسنجان می‌گوید تیمش نتوانست در فصل نقل و انتقالات با تیم‌های بالای جدول رقابت کند. به گزارش نذیر کرمان، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از تقابل با تراکتورسازی تبریز در هفته اول بیست‌و چهارمین دوره لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی اول‌مان و بازی فوق‌العاده سخت و سنگینی است. تراکتور فوق‌العاده تیم […]



سرمربی مس رفسنجان می‌گوید تیمش نتوانست در فصل نقل و انتقالات با تیم‌های بالای جدول رقابت کند.

به گزارش نذیر کرمان، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از تقابل با تراکتورسازی تبریز در هفته اول بیست‌و چهارمین دوره لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی اول‌مان و بازی فوق‌العاده سخت و سنگینی است. تراکتور فوق‌العاده تیم خوبی است و نفرات خیلی خوبی را جذب کرده. سرمربی سابق تیم ملی را گرفتند و این نشان می‌دهد که تمام عزمشان را جزم کرده‌اند که سال خوبی را داشته باشند.

او افزود: ما هم سعی کردیم بازیکنانی که هم از لحاظ اقتصادی به تیم ما می‌خورند هم از نظر فنی به تیم ما کمک کنند، به تیم اضافه کنیم و پیش‌فصل نسبتاً خوبی را داشتیم با اینکه زمان‌مان هم مقداری کم بود. برای همه هم کم بود و این شاید نقطه‌ای باشد که فدراسیون از این به بعد درباره‌اش خوب فکر کند. برنامه‌ریزی که می‌کنند این موضوع را درک کنند که تیم‌ها در کمترین حالت، احتیاج به شش هفته بدنسازی دارند و این برای همه تیم‌ها معضل بزرگی می‌شود در آینده و امیدوارم برنامه‌ریزی‌هایمان بهتر شود.

او ادامه داد: امیدوارم فردا بازی خوبی را انجام دهیم و از نظر جسمانی بازیکنان هر دو تیم به خاطر کمبود وقت، شرایط خوبشان را داشته باشند تا بازی جذابی را شاهد باشیم.

نویدکیا افزود: اروی تداکاری خوبی را برگزار کردیم و چند بازی تدارکاتی نسبتاً خوب را انجام دهیم و خودمان را تا آنجا که می‌توانیم تیم را خوب آماده کنیم که با شروع لیگ بتوانیم برنامه‌ریزی خوب داشته باشیم و بازی خوب و زیبایی ارائه و نتایج خوبی بگیریم.

سرمربی مس رفسنجان درباره روند نقل و انتقالات تیمس گفت: واقعیت این است که نمی‌توانستیم با تیم‌های بالادستی‌مان رقابت سنگینی در اعداد و ارقام داشته باشیم اما من از بازیکنانی که گرفتیم و بازیکنانی که داشتیم راضی هستم. تیم خیلی خوبی هستیم و می‌توانیم سال خیلی خوبی داشته باشیم. اعداد و ارقام خیلی بالا بود و هرگز نتوانستیم رقابت اقتصادی با تیم‌های بالاتر داشته باشیم. نه اینکه مهم نباشد، مهم هست بالاخره هر مربی دوست دارد که کیفیت بازیکنانش بالاتر باشد اما همه چیز به پول بستگی ندارد. من بازیکنانی که گرفتم دوست داشتم اضافه شوند و کسانی که ماندند دوست داشتم در تیم باشد خوشبختانه تا حدوی این اتفاق افتاده و از شرایط تیم راضی هستم اما واقعیت این است باید وارد مسابقات شویم و ببینیم چه اتفاقاتی برای تیم می‌افتد.

او درباره اینکه آیا قرار است دوباره تمرینات مس رفسنجان دوباره در تهران برگزار شود یا خیر، گفت: من گفتم اینجور مسائل بستگی به مدیران کلان باشگاه و شرکت مس دارد.

نویدکیا درباره جذب بازیکنان خارجی و چند بازیکن دیگر نیز توضیح داد: داریم تلاش می‌کنیم تا یکی دو بازیکن دیگر خارجی هم به تیم اضافه کنیم و بیشتر از این از نظر اقتصادی گنجایش نداریم. اضافه شدن اعرابی به تیم و پوستر آن از فصل قبل بوده ظاهراً و ارتباطی به این فصل نداشته. من خودم با ایشان نشستی داشتیم اما از لحاظ اقتصادی رقمی که ایشان دوست داشتند پرداخت کنیم و موضوع دیگری هم نبوده و بحث دیگری با ایشان نداشتیم.

سرمربی مس رفسنجان درباره جذب منتظر محمد از استقلال نیز گفت: منتظر محمد بازیکن تیم استقلال است و قرضی نمی‌دهند و قط قصد فروش را دارند که مبلغ نسبتاً بالایی داشتند که توانش را نداشتیم. هزینه ۲۰ میلیاردی از ما خواسته بودند که توانش را نداشتیم و منتفی شد. سباستین که در سال قبل در لیگ آلبانی قهرمان شده بود فیلم بازی‌هایش را دیده بودیم حس کردیم فوتبالیست با کیفیتی است و می‌تواند به تیم کمک کند الان هم همراه ماست اما از لحاظ مجوز پیگیر کارهای او هستیم. اگر مشکلی نباشد که از فردا می‌توانند به تیم کمک کنند. آقای هرندی و سلمان غفاری از تیم جوانان و نوجوانان به ما اضافه شده‌اند. یکی از دروازه‌بانان تیم آقای علیزاده که سال قبل اینجا بوده از او خواستیم به تیم کمک کنند. کریم‌زاده و اکبری هم که همراه تیم هستند.

نویدکیا درباره محرومان و مصدومان تیمش در بازی فردا نیز گفت: فقط سعید واسعی به خاطر مصدومیت نمی‌تواند همراه تیم باشد.

انتهای پیام


نویدکیا: نتوانستیم با تیم‌های بالادستی در اعداد و ارقام رقابت کنیم

منبع: ایـسنا
? نویدکیا: نتوانستیم با تیم‌های بالادستی در اعداد و ارقام رقابت کنیم