نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمان برگزار می‌شود | اخبار فرهنگی کرمان

نذیر کرمان – گروه فرهنگ‌وهنر: رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت:«نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۱۲ محور و در ۱۰ قالب اجرا خواهد شد که گزارش خبری،مصاحبه،یادداشت و سرمقاله،تیتر،اینفوگرافی،موشن‌گرافی،عکس،کلیپ و گزارش ویدئویی،مستند و پادکست جزو قالب‌های نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تعریف شده‌اند». مجتبی سلطانی‌نژاد افزود:«آیین اختتامیۀ […]

نذیر کرمان – گروه فرهنگ‌وهنر: رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گفت:«نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در ۱۲ محور و در ۱۰ قالب اجرا خواهد شد که گزارش خبری،مصاحبه،یادداشت و سرمقاله،تیتر،اینفوگرافی،موشن‌گرافی،عکس،کلیپ و گزارش ویدئویی،مستند و پادکست جزو قالب‌های نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر تعریف شده‌اند».

مجتبی سلطانی‌نژاد افزود:«آیین اختتامیۀ نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در دهۀ مقاومت سال‌جاری با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار می‌شود».

به گزارش نذیر کرمان به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان کرمان، وی در هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه استان کرمان گفت:«خوشبختانه امسال در نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر طی مدت زمان یک‌ماه آثار زیادی در بخش‌های مختلف از طریق سایت جشنواره به دبیرخانه ارسال شده است که بیشترین آثار مربوط به بخش ویژه (فرهنگ رضوی در رسانه‌ها) است که نشان‌دهندۀ ارادت اهالی رسانه استان کرمان به حضرت رضا علیهالسلام است».

وی با اشاره به اینکه نفرات برتر در این بخش جداگانه تجلیل خواهند شد،بیان کرد:«این بخش از جشنواره با مشارکت کانون‌های خدمت رضوی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ رضوی انجام می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی و انتشار یافتۀ خود در رسانه‌های مکتوب و پایگاه‌های خبری یا خبرگزاری‌ها در بازۀ زمانی اول دی ۱۴۰۲ تا ۳۰ آذرماه ۱۴۰۳ را از طریق سایت جشنواره ارسال کنند».

سلطانی‌نژاد تاکید کرد:«امسال همۀ تولیدات رسانه‌ای تنها از طریق سایت جشنواره و به‌صورت الکترونیکی دریافت می‌شود و صرفاً از این طریق قابل پذیرش خواهد بود».

وی یادآور شد:«اصحاب رسانه و خبرنگاران با ثبت‌نام در سایت،نام کاربری و رمز عبور دریافت کرده و از طریق نام کاربری می‌توانند در هر یک از قالب‌های جشنواره آثار خود را ارسال کنند».

رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمان گفت:«هر شرکت‌کننده تنها می‌تواند در هر بخش فقط ۳ اثر ثبت کند و ارزیابی آثار توسط کمیته داوران از طریق سایت انجام خواهد شد».

وی خاطرنشان کرد:«پس از بررسی آثار ارسالی توسط هیأت داوران،نتایج و پذیرش اولیۀ داوری در سایت قابل مشاهده خواهد بود و پس از ارزیابی،به آثار برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود و در جشنواره کشوری شرکت داده خواهند شد».

سلطانی‌نژاد یادآور شد:«مکتب حسینی (حاج قاسم و ریحانه‌های انقلاب) با هدف تکریم شهدای مدافع حرم،ابعاد وجودی و شخصیتی شهید حاج‌قاسم سلیمانی و همچنین حادثۀ تروریستی گلزار شهدای کرمان با عنوان ریحانه‌های انقلاب و یادبود کاپشن صورتی) از محورهای شاخص این جشنواره است».

شایان ذکر است علاقه‌مندان می‌توانند آثار تولیدی و انتشار یافتۀ خود در رسانه‌ها را تا ۳۰ آذرماه از طریق سایت جشنواره رسانه‌ای ابوذر به نشانی www.abouzarkerman.ir ارسال کنند.


نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمان برگزار می‌شود

منبع:خبر کرمان
?نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کرمان برگزار می‌شود :اخبار استان کرمان – فرهنگ