نمایندگان باید درباره عملکرد خود پاسخگو باشند

نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی به تشریح محور‌های کلیدی دیدار رهبر انقلاب با وکلای ملت پرداخت. به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ محسن زنگنه درباره دیدار اخیر نمایندگان ملت با رهبر انقلاب، گفت: در این دیدار رهبر انقلاب نکاتی در جهت عملکرد مجلس ارائه فرمودند که دارای اهمیت فراوانی بود. نماینده […]



نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی به تشریح محور‌های کلیدی دیدار رهبر انقلاب با وکلای ملت پرداخت.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری «نذیر کرمان»؛ محسن زنگنه درباره دیدار اخیر نمایندگان ملت با رهبر انقلاب، گفت: در این دیدار رهبر انقلاب نکاتی در جهت عملکرد مجلس ارائه فرمودند که دارای اهمیت فراوانی بود.

نماینده تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رهبر انقلاب توصیه‌ها و تذکراتی درباره عملکرد مجلس داشت که باید مورد توجه نمایندگان قرار گیرد، ادامه داد: اولین نکته‌ای که تذکرات رهبر انقلاب وجود داشت بحث پاسخگو بودن نمایندگان درقبال عملکرد خود بود که ایشان اشاره داشتند که مجلس همیشه یک نهاد پرسشگر نیست و بلکه یک نهاد پاسخگو نیز هست.

نماینده تربت حیدریه در مجلس با بیان اینکه رهبر انقلاب در این دیدار تاکید بر همکاری بین قوا داشتند، افزود: ایشان اذعان داشتند که اگر دولت و رئیس جمهور موفق شوند، این موفقیت، موفقیت همه ما خواهد بود.

وی تاکید کرد: همچنین مقام معظم رهبری در مبحث نظارت مجلس اذعان داشتند که هدف از این نظارت کارآمدی دولت است و در نظارت هم نباید افراط و تفریطی صورت گیرد.

زنگنه گفت: همچنین مقام معظم رهبری در این جلسه گلایه‌ای از هیات نظارت بر رفتار نمایندگان داشتند و اذعان کردند که این هیات انتظارات را برآورده نکرده است که باید در این راستا کوشید.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای خبر/م


نمایندگان باید درباره عملکرد خود پاسخگو باشند

اخبار کرمان
اخبار کرمان و شهرستان ها

منبع:آرمـان
? نمایندگان باید درباره عملکرد خود پاسخگو باشند