نماز، درمان دردهای اجتماعی است | اخبار کرمان و شهرستان ها

نذیر کرمان/کرمان رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان با بیان اینکه نماز را رها کردیم و برای درمان دردهای اجتماعی به دنبال علاج می‌گردیم، گفت: انتظار می‌رود که رسانه‌ها به موضوع نماز و مهدویت بپردازند. حجت الاسلام مهدی عرب پور امروز ۲۱ مردادماه در نشست خبری اظهار کرد: رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ دین […]



نذیر کرمان/کرمان رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان با بیان اینکه نماز را رها کردیم و برای درمان دردهای اجتماعی به دنبال علاج می‌گردیم، گفت: انتظار می‌رود که رسانه‌ها به موضوع نماز و مهدویت بپردازند.

حجت الاسلام مهدی عرب پور امروز ۲۱ مردادماه در نشست خبری اظهار کرد: رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ دین اسلام کارساز هستند.

وی با اشاره به نقش رسانه‌ها در جامعه عنوان کرد: رسانه‌ها حلقه واصل بین مردم و مسئولان هستند.

رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان در ادامه بیان کرد: نیروها و بودجه ستاد اقامه نماز محدود است اما کارهای گسترده‌ای داریم.

وی با اشاره به برگزاری دروره‌های آموزشی برای اقشار مختلف جامعه، اظهار کرد: تولید محتوا در بحث نماز داریم و همچنین طرح‌های مردمی مانند یاوران نماز در استان فعال هستند.

به اعتقاد عرب پور، بهترین راهکار برخورد منطقی با برخی ناهنجاری‌های جامعه، ترویج نماز است. حتی اگر فردی با نماز مانوس باشد، هرگز بی حجاب نمی‌شود.

به گفته وی، نماز را رها کردیم و برای درمان دردهای اجتماعی به دنبال علاج می‌گردیم.

عرب پور تصریح کرد: انتظار می‌رود که رسانه‌ها به موضوع نماز و مهدویت بپردازند.

براساس نظر رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمان، در بنیاد مهدویت در کنار بحث نماز به دنبال ترویج امامت و امام حی در جامعه هستیم زیرا دشمن اقدامات زیادی برای انکار امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف انجام می‌دهد.

وی بر لزوم تفهیم فواید نماز به جوانان تاکید کرد و افزود: در هر سال حداقل چهار مسابقه با موضوع نماز برگزار می‌شود و کرمان در سال گذشته جزء استان‌های برتر بوده است.

انتهای پیام


نماز، درمان دردهای اجتماعی است

منبع: ایـسنا
? نماز، درمان دردهای اجتماعی است